Transfer naar Stone Town

Dag 14: OVERDRACHT NAAR STONE STONE

Vrijdag 12 november 2010

Vandaag moet Roger vroeg opstaan, om 6 uur 's ochtends gaat het alarm af en om 6 en een paar minuten gaat hij met een deel van de groep naar de dolfijnzwemtocht. Ik maak van de gelegenheid gebruik om een ​​tijdje te lopen, te douchen en mijn koffers voor hem in te pakken transfer naar Stone Town, de hoofdstad van Zanzibar.
Rond 8 uur ga ik ontbijten met de rest van de groep en zien we dat de dolfijnen niet aankomen en beginnen we ons een beetje zorgen te maken.
Uiteindelijk verschijnen ze om 10 uur 's ochtends met het gezicht van enkele vrienden: ze hebben geen dolfijnen kunnen zien. En kijk, ze hadden gezegd dat ze in 99% van de uitstapjes dolfijnen zagen en met hen konden zwemmen.

Zanzibar in Tanzania

Bovendien was er een zeer slechte zee en ze hadden een rommelige maag. Roger heeft niet eens ontbijt, hij ligt al een tijdje in een van de stoelen en het lijkt erop dat hij een beetje beter is.

We brengen de ochtend door tussen het lachen en wandelen over het terrein van het Karamba Resort in Zanzibar wachtend op de tijd om naar Stone Town te verhuizen.

Vandaag hebben we het eten iets eerder, om 12.30 uur, zodat de tijd niet op ons komt.

Ons hotel in Zanzibar

De waarheid is dat de ochtend voorbij vliegt en wanneer we ons realiseren, is het tijd om alle tassen te eten en in te pakken.

Onze kamer in Kizimkazi. Zanzibar

Om 3 uur 's middags komen ze ons zoeken de verhuizing naar Stone Town.

Zanzibar in Tanzania

We vestigden ons in de minibus en binnen een uur kwamen we aan bij de hotel in Stone Town, het Mtoni Marine Resort.
Ze geven ons de kamers en we moeten erkennen dat ze de meest "luxueuze" van de reis zijn, maar het compenseert dat niet met de situatie, het uitzicht, de omgeving die we in de anderen hebben gehad.

Onze kamer in het Stone Town hotel in Zanzibar

De rest van de middag die we hebben verlaten, maken we van de gelegenheid gebruik om naar het zwembad en de bar te gaan voor een drankje, dat meer op een plek als deze lijkt te zijn.
We aten om 21.00 uur aan tafels op het strand met kaarsen. De waarheid is dat de sfeer erg mooi en ontspannend is in het Stone Town hotel, maar het is nog steeds te toeristisch.
Na het diner en luisteren naar wat livemuziek, zullen we rusten. We brachten de laatste keer met elkaar praten op de kleine veranda die we hebben voor de kamers.
Onze laatste dag in Zanzibarkomt eraan. Morgen hebben we de hele dag om Stone Town te ontmoeten en we zullen van de gelegenheid gebruik maken om wat boodschappen te doen. Hoewel we de rugzak een beetje vol met houtsnijwerk dragen dat we in Kizimkazi kopen, kunnen we altijd een beetje meer gat maken.

Dag 15