Colombia

Dag 13: Hoe ga je naar Santa Marta in Colombia Met dit bericht willen we je de verschillende opties laten zien hoe je naar Santa Marta in Colombia kunt gaan, de gateway voor de meeste reizigers die naar het nationale natuurpark Tayrona willen gaan. In ons geval hebben we gekozen voor een openbare dienst, maar comfortabeler dan de conventionele bus, waar we het later over zullen hebben, dus vandaag en na de routes van deze dagen door Cartagena de Indias in één dag en Cartagena de Indias In twee dagen nemen we het met een beetje meer gemoedsrust.

Lees Verder

Dag 10: Cartagena de Indias in één dag: de beste route Deze gids van Cartagena de Indias in één dag helpt u bij het voorbereiden van een route door de meest essentiële plaatsen van een van de mooiste steden in Colombia. Maar voordat we het hebben over onze eerste volledige dag in de stad en wat de beste route voor een dag is, willen we je vertellen dat we in ons geval gisteren 3 volle dagen plus een paar uur in Cartagena de Indias zijn geweest.

Dag 9: Hoe naar Cartagena de Indias te gaan Hoe naar Cartagena de Indias te gaan, is iets waar we vandaag in deze post over willen praten, want het is de reis die we de hele dag zullen maken, na gisteren een route door dingen te maken Wat te zien en te doen in Barichara, een van de meest ongelooflijke plaatsen die we tijdens deze 46-daagse reis naar Colombia hebben mogen ontmoeten.

Dag 11-12: Cartagena de Indias in twee dagen: de beste route Met deze route door Cartagena de Indias in twee dagen willen we u helpen uw tweede dag in deze ongelooflijke stad te organiseren nadat u gisteren de route door het historische centrum hebt gemaakt, de Centro en San Diego, de twee buurten waaruit het bestaat en die we op één dag opnemen in de route door Cartagena de Indias.

Lees Verder

Dag 8: Wat te zien en te doen in Barichara Een route door de dingen te zien en te doen in Barichara is wat ons vandaag wacht op deze reis naar Colombia in 46 dagen. Zoals we gisteren in de post hebben gezegd Hoe naar Barichara in Colombia te gaan, organiseren we de route door Colombia gratis om een ​​volledige dag in deze stad te hebben, verdeeld in gistermiddag en vandaagochtend.

Dag 7: Hoe naar Barichara te gaan Hoe naar Barichara in Colombia te gaan is een van de eerste vragen die we ons stelden toen we begonnen met het gratis voorbereiden van de route door Colombia. En het is niet bepaald gemakkelijk om deze stad in het noorden van het land te bereiken, bekend als een van de mooiste dorpen in Colombia, waar de geplaveide straten en de koloniale architectuur opvallen.

Dag 6: Wat te zien en te doen in Villa de Leyva Een route voor de dingen om te zien en te doen in Villa de Leyva is het schema dat we hebben voor vandaag na gisteren een bezoek aan Laguna de Guatavita, die meteen een voor ons werd van de plaatsen om te zien in Colombia essentieel. Wetende dat vandaag in Villa de Leyva rustiger is, maken we van de gelegenheid gebruik om wat langer te slapen en na te hebben genoten van de faciliteiten van Casa Provenzal, onze accommodatie in Villa de Leyva deze twee nachten, en proeven we het heerlijke ontbijt dat ons bereidt Concha, om 9:30 uur, start de route door de plaatsen om te zien in Villa de Leyva die we als essentieel hebben aangemerkt in het reisschema van de reis naar Colombia in 46 dagen.

Lees Verder

Dag 5: Bezoek de Laguna de Guatavita De Laguna de Guatavita is een van de plaatsen waar we in 46 dagen veel aan twijfelen om op te nemen in de reis naar Colombia, omdat het een plek was die een beetje van de weg door Colombia afliep, omdat er geen Goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer. Uiteindelijk (en gelukkig) eindigden we met het bezoek en na de ervaring kunnen we alleen maar zeggen dat het een van de essentiële plaatsen is om te zien in Colombia en ook een van de meest magische plekken in het land is.

Dag 3: Bogotá in twee dagen: de beste route Vandaag begint de route van Bogotá in twee dagen na gisteren Cerro de Monserrate en El Barrio de la Candelaria te hebben bezocht op de route door Bogotá in één dag. Ondanks het feit dat we denken dat de jetlag die we al in 46 dagen tijdens de reis naar Colombia hadden overwonnen, niets is minder waar, want vandaag komen we vroeg terug en als het 5 uur 's ochtends is, werken we al en bekijken we de plaatsen waar we naartoe gaan om vandaag om 8 uur door de stad te reizen om ontbijt te bestellen in The Grace Hotel, onze accommodatie in Bogotá en om 8:30 weer naar de straten van de stad.

Dag 2: Bogotá op één dag: de beste route Een route door Bogotá op één dag is de planning die we vandaag hebben, hoewel we moeten bekennen dat het idee was om de dag iets later te beginnen, vooral na de vlucht naar Bogotá gisteren. Maar niets is verder weg van de realiteit en het lijkt erop dat de jetlag ons heeft getroffen en sinds 4 uur 's ochtends hebben we grote ogen, dus besloten we na een tijdje werken de gelegenheid te nemen om in het eerste uur te ontbijten op de kamer, aangezien The Grace Hotel, onze accommodatie in Bogotá volgende nachten, geen restaurantservice heeft, hoewel we het voor niets missen na het zien van het ongelooflijke ontbijt dat ze serveren en de professionele service die ze bieden klant.

Lees Verder

Dag 1: Lloret de Mar - Barcelona Airport - Vlucht naar Bogotá Colombia Met de vlucht naar Bogotá Colombia is de gedachte waarmee we vandaag zijn begonnen en waarmee die vlinders in de maag beginnen te vliegen die we meestal genieten wanneer een reis begint , en vooral in dit geval, aangezien de reis naar Colombia eindelijk begint in 46 dagen, een van de landen die we het meest wilden weten en die we vandaag eindelijk zullen bereiken, na een vlucht van iets meer dan 10 uur.

Dag 4: Zoutkathedraal van Zipaquirá vanuit Bogotá De Zoutkathedraal van Zipaquirá is ons doel vandaag, waarmee we ook de hoofdstad van Colombia na een paar dagen geleden afscheid nemen van de vlucht naar Bogotá en de routes maken van Bogotá in één dag en Bogotá in twee dagen, waardoor we deze ongelooflijke stad, die we moeten bekennen, hebben leren kennen, vonden we veel leuker dan we hadden verwacht.

Een gratis route door Colombia is de reis die we maken in de maanden december en januari. We zullen niet ontkennen dat het een bestemming is die al lang in ons hoofd ligt en dat we door de grote uitbreiding van het land en de dagen waarvan we dachten dat we ze nodig hadden om de meeste toeristische plaatsen te kunnen kennen, uitstelden; tot nu toe