Estland

Hotel Metropol Metropol HotelHotel in Tallinn. Zeer centrale accommodatie op minder dan 5 minuten van de Puerta de Viru, dus het wordt een uitstekende accommodatie in de stad. Een ander kenmerk dat ons dit hotel in Tallinn liet kiezen, is dat het op slechts 3 minuten van een van de bushaltes van de luchthaven ligt, dus het is perfect als u met dit vervoer vanaf de luchthaven reist.

Lees Verder

Tips in Tallinn en Helsinki Als u in de winter naar Estland of Finland reist, maak dan warme kleding klaar !! Het is erg koud. Dit is een van de beste tips voor reizen naar Tallinn en Helsinki die we u kunnen geven. In Estland vindt u wifi in elke hoek. Waar u het het minst verwacht, zal er een "piek" zijn waar u verbinding kunt maken.

Onze reis naar Tallinn en Helsinki in 4 dagen neemt ons mee naar de landen van Estland en Finland in een 4-daagse vakantie met voordeel van de prijzen van de Ryaniar-bedrijfsvluchten vanaf de luchthaven van Girona. De reis wordt gemaakt in de maand april, wachtend op een deel dat de kou niet te ondraaglijk is en tegelijkertijd, in de hoop dat zelfs op dit moment de sneeuw aanwezig zal zijn en ons laten genieten van een stad als Tallinn bedekt met een mantel wit.

Dag 4: TALLIN - GIRONA maandag 9 april 2012 Goedemorgen! Vandaag is onze laatste dag in de prachtige middeleeuwse stad Tallinn en ondanks dat we vroeg wakker werden. Onze vlucht van Tallinn naar Girona vertrekt om 11.50 uur, dus om 7.30 uur waren we al op de grond met het idee van ontbijt en rond 9 uur en namen we binnenkort de bus die ons terug naar de luchthaven brengt.

Lees Verder

Dag 1: GIRONA - TALLIN 6 april 2012 Ringgggg! Goedemorgen iedereen! Het is 4 uur 's ochtends en vandaag is een geweldige dag voor ons, vandaag gaan we op reis naar Tallinn en Helsinki en binnen een paar uur gaan we van het vliegveld naar het centrum van Tallinn. We wachten al maanden op deze dag, de waarheid is dat we al vakanties nodig hadden ... en dit uitje zal naar ons toe komen voor onze "lange" reis dit jaar.

Dag 2: TALLIN - HELSINKI - TALLIN zaterdag 7 april 2012 Het alarm klinkt om 6 uur 's ochtends en de gebruikelijke vroege opstaan ​​komt terug op onze vakanties 🙂 En vandaag is het om een ​​heel speciale reden en moeten we een veerboot nemen van Tallinn naar Helsinki in een paar uur. Hoewel erger dan de vroege vogels die we in Kenia en Tanzania hadden, denk ik niet dat we er meer hebben.

Dag 3: WORKSHOP Zondag 8 april 2012 Vandaag zijn we iets later wakker geworden dan de dagen voor onze lichamen. Gisteravond zetten we de wekker om 8.30 uur 's ochtends en profiteerden we tot het laatste moment in bed, terwijl we de sleepboten deden, daarvoor zijn we op vakantie.