Zwitserland

Panoramisch uitzicht op Freiburg in Zwitserland Een van de meest aantrekkelijke steden om te bezoeken tijdens een reis door Zwitserland is mogelijk Freiburg, dat ik tijdens mijn laatste reis naar dat land heb kunnen ontmoeten. Het is een stad van middeleeuwse oorsprong in een werkelijk spectaculaire enclave. Omringd door weelderige bossen, strekt Freiburg zich uit langs de heuvels rondom de diepe vallei gecreëerd door de Sarine-rivier (in het Frans; Saane, in het Duits), die kronkelende meanders creëert.

Lees Verder

Cailler-chocoladefabriekswinkel in Zwitserland Weet u dat de Cailler-chocoladefabriek elk jaar een van de meest bezochte toeristische attracties in Zwitserland is? Wanneer je de kans krijgt om het historische gebouw van Cailler te bereiken, en je komt het moderne herenhuis binnen dat toegang geeft tot het fabrieksbezoek, begrijp je snel wat ik je net heb verteld: het geeft je het gevoel voor een echt toegewijd themapark te zijn naar chocolade

Sneeuwlandschappen in het Binntal Wallis in Zwitserland / Foto: ST / Swiss Image Een van de belangrijkste redenen waarom ik jaren geleden ben gaan skiën, is het genieten van de geweldige sneeuwlandschappen. Maar om van deze landschappen te genieten, hoef je niet te weten hoe je moet skiën. Dit is hoe Zwitserland dit seizoen 2012-2013 presenteert en ons de mogelijkheid biedt om te wandelen, die prachtige besneeuwde landschappen te verkennen, maar ook dorpen van grote schoonheid.

Met deze gids met tips voor reizen naar Zwitserland willen we de organisatie van uw reis naar een van de meest fascinerende landen ter wereld zoveel mogelijk vergemakkelijken. Met landschappen van een hartaanval, steden waarin het lijkt alsof de tijd is gestopt, een uitstekende keuken en mensen die oneindig vriendelijk zijn, zijn we er zeker van dat Zwitserland een onvergetelijke bestemming zal worden.

Lees Verder

Dag 5: LUCERNA - LAUTERBRUNNEN - MURREN - GENÈVE LUCHTHAVEN - BARCELONA Na een nacht vol schokken door de kreten van de andere "individuen" die in ons hotelhotel Erlebnishotel Jailhotel verblijven dat eruitziet als papier, ontbijten we de laatste broodjes die we Ze worden achtergelaten met een kopje koffie uit de machines in de gangen van het hotel en we gaan direct voor de auto naar de parkeerplaats om vandaag een tweede aanval op het Lauterbrunnen-gebied te proberen, waar we Murren in de vallei van de 72 watervallen willen bezoeken.

Dag 4: INTERLAKEN - LAUTERBRUNNEN - CASCADA TRÜMMELBACHFÄLLE - LUCERNA Om 6 uur 's ochtends zijn we al wakker en het eerste wat we doen is kijken uit het raam van het Swisslodge Falken hotel en zien dat de regen, die we zo leuk vinden, Interlaken heeft bereikt . We hadden wat gebak voor het ontbijt dat we gisteren in de supermarkt hadden gekocht en om 8 uur 's ochtends zitten we al in onze huurauto in Zwitserland op weg naar de Lauterbrunnen-vallei, onze eerste stop van de dag, waar we in ongeveer 20 minuten aankomen vanuit Interlaken, oversteken prachtige landschappen en charmante dorpjes ondanks de regen.

Park & ​​Suites Elégance Genève-Ferney Voltaire Dit is het eerste van de hotels in Zwitserland waar we verbleven. Het ligt op een paar minuten van de luchthaven van Genève, in het Franse deel, in de stad Ferney Voltaire. De kamers zijn groot en beschikken over alle comfort. Kamer van ons eerste hotel in Zwitserland Ze hebben gratis wifi in het hele etablissement met een meer dan acceptabel signaal.

Lees Verder

Dag 3: BERNA - THUN - OBERHOFEN - SPIEZ - INTERLAKEN Na een plezierige nacht te hebben doorgebracht, waarin we na de hele dag geen oog openden, hadden we gisteren een tournee door Chillon Castle, Gruyères en Freiburg, we hebben Word wakker om 6 uur 's ochtends met volledig hernieuwde energieën en kijk ernaar uit om alle plaatsen te leren kennen die we in gedachten hebben om Bern op een dag te zien.

Dag 2: GENÈVE - CASTILLO CHILLON - GRUYÈRES - FRIBURG - BERN Om 6 uur 's ochtends en na slechts 5 uur slapen beginnen we de eerste dag van onze reis naar Zwitserland. We zijn begonnen om Chillon Castle, Gruyéres en Freiburg in één dag te bezoeken en eindigen in Bern, waar we zullen verblijven en daarvoor moeten we tijd vrijmaken.

Dag 1: BARCELONA - GENÈVE Het is 7.30 uur 's ochtends en we staan ​​elk voor een werkende computer. Vandaag is er een zware werkdag die we met een glimlach op onze lippen proberen onder ogen te zien, niet alleen omdat we positief zijn, maar omdat we over een paar uur een vlucht van Barcelona naar Genève hebben, dat het begin van onze reis naar Zwitserland zal zijn.

Lees Verder

REISBEREIDINGEN Toen we begonnen met het voorbereiden van de uitjes die we dit jaar zouden doen, was een van de eerste dingen waar we naar keken de vluchten, wetende dat prijzen op specifieke datums als vakanties of bruggen de neiging hebben om erg duur te worden. Omdat het 24 juli een lokale feestdag was, konden we ons zoekgebied uitbreiden en een van de goedkoopste vluchten die we vonden, bracht ons naar een land dat we nog niet hadden het geluk om te weten, dus we dachten niet te veel na en we begonnen om een ​​reis naar Zwitserland in 5 dagen voor te bereiden.

Onze reis naar Zwitserland in 5 dagen neemt ons mee naar het zuiden van het land in een uitje dat we in juli zullen doen, op zoek naar de best mogelijke tijd om dit land te verkennen. Om een ​​tour te maken die een groter deel van het land bestrijkt, hadden we minimaal 10 dagen nodig gehad en omdat het onmogelijk is om meer aan deze reis toe te voegen, hebben we besloten ons te concentreren op slechts één deel van het land.