De middeleeuwse stad Tallinn

Dag 4: TALLIN - GIRONA

Maandag 9 april 2012

Goedemorgen !! Vandaag is onze laatste dag in het mooie middeleeuwse stad Tallinn en ondanks dat we vroeg wakker werden.
onze vlucht van Tallinn naar Girona Het vertrekt om 11.50 uur, dus om 7.30 uur waren we al op de grond met het idee van ontbijt en rond 9 uur en namen we binnenkort de bus die ons terug naar het vliegveld brengt.
Gisteren hebben we gekeken Busschema's naar de luchthaven van Tallinn en we zagen dat ze elk half uur vertrekken, om 18 minuten over het uur en 38, dus om 9.18 willen we bij de halte zijn.

Er zijn veel haltes om het rond de stad te vangen, maar dit is degene die het dichtst in de buurt is en zoals we bij aankomst deden, hebben we ervoor gekozen, dit is de zesde die de busroute markeert.
We ontbijten en uitchecken in het Metropol Hotel met dat vreemde gevoel dat we altijd naar huis moeten terugkeren.

Meer praktische informatie om uw reis naar Tallinn voor te bereiden

- 10 essentiële plaatsen om te bezoeken in Tallinn

Deze laatste dag is het voor ons altijd een zeldzame mix van sensaties. Aan de ene kant weinig verlangen om terug te keren, maar aan de andere kant willen we al thuis zijn ...
Het zou niet slecht zijn om direct vanuit de vlieguren te kunnen gaan en thuis te ontmoeten ... liggend op de bank en met het eten op tafel :))
Eenmaal aangekomen op het vliegveld hebben we een uur en een piek om aan boord te gaan die we onderhoudend verbonden met internet doorbrengen.
Dit land is in dat opzicht geweldig. We hebben "besneeuwde Tallinn in Estland" gratis Wi-Fi-verbinding in vrijwel elke hoek van Tallinn.
En op het vliegveld zou het niet minder worden !!

We beginnen met 10 minuten vertraging en nu na een half uur vliegen heb ik de laptop genomen om deze laatste regels te schrijven, de laatste hiervan reis naar Tallinn en Helsinki.
We kijken uit het raam en zien alles sneeuwen, zelfs de meren hebben een laag sneeuw bovenop het ijs die zich de hele winter heeft verzameld ... we zien de Baltische zee in de verte ... En we blijven achter met dat beeld ... denken dat we terug moeten gaan, maar het zal voor tour door het land, in een van die reizen van 10 of 12 dagen die we doen om een ​​land diep te kennen. Wie weet, misschien is de volgende Estland of Finland.
Nu moeten we gewoon wachten op de 2 uur en piek van de vlucht die we hebben verlaten en dromen over de volgende reis.
En dit zal zeer binnenkort zijn ... er zijn nog maar een paar weken over !!!

Tot de volgende middeleeuwse stad Tallinn