Bristol stad

Dag 4: BRISTOL

Zondag 31 maart 2013

Vandaag begonnen we de dag goed, het alarm ging zoals gewoonlijk af en na bijna te gaan ontbijten, om Bristol te bezichtigen, realiseerden we ons dat we gisteravond, de dag van de tijdverandering, het handmatig hadden gewijzigd op de telefoons , maar we denken niet dat de wijziging ook automatisch zou worden doorgevoerd !!
Dus uiteindelijk blijkt dat het 7 uur 's ochtends is en niet 8 zoals we dachten.
We doen wat tijd aan het controleren van post en een aantal dingen die we vandaag gaan doen en we besloten om te gaan ontbijten en dus zullen we rustiger worden.
Gisteren in Stonehenge en Salisbury was de meest complete en hoewel we dat vandaag al weten Bristol Het biedt niet hetzelfde als de andere steden die we hebben bezocht, we willen het maximale uit de dag halen.

Rond 9 uur 's ochtends verlaten we het Hilton Gardenn om op weg te gaan naar een van de bekendste gebieden van Bristol, de kathedraal en het havengebied.
Een goede optie om de geschiedenis van de stad te leren kennen, is deze gratis tour met een gids in het Spaans van Bristol gratis te boeken! of deze gratis graffititour.

Bristol centrum weg

Bristol Het is een stad en eenheidsautoriteit van Engeland en een van de twee administratieve centra in het zuidwesten van Engeland. Sinds zijn oprichting is zijn welvaart gekoppeld aan de haven van Bristol, de commerciële haven die aanleiding gaf tot het stadscentrum.

Aangekomen in de haven van de stad Bristol

Naarmate de ochtend vordert, lijkt het erop dat de dag levendig wordt en hoewel het nog steeds behoorlijk koud is, beginnen sommige zonnestralen ons te vergezellen op onze weg.

Haven van Bristol

Kaart van de stad vanBristol

Als we eenmaal in de haven zijn, zien we dat het nog steeds erg vroeg is en omdat we de hele dag hebben, gaan we liever naar de kathedraal, die iets minder dan 5 minuten is en maken we dus vanochtend een kleine "kit kat" op de tour .

Kathedraal van de stad vanBristol

Bij aankomst zien we dat ze een mis aan het doen zijn, dus we denken dat het niet het moment is om het te bezoeken, dus na een wandeling door de omgeving keren we terug naar het havengebied.
Het is bijna 11 uur 's ochtends en de straten beginnen levendiger te voelen, hoewel we dachten dat we omdat het een Heilige Week was, we met meer sfeer zouden komen.

Wandelen door de haven van de stad vanBristol

Als we lange tijd hebben gelopen, zien we dat het bijna twaalf uur 's ochtends is en hebben we het idee om naar de kathedraal te gaan voordat we aankomen bij de hangbrug, dus we draaien ons om en gaan terug het gemaakte pad af, hoewel in een van de gebieden gaan door het aquarium, om het uitzicht een beetje te veranderen.

Aquarium gebied van de stad van Bristol

Wij binnen de stad van Bristol

We keren terug naar de kathedraal en het lijkt erop dat we worden vergezeld door een beetje meer zon, wat ons warm maakt en een korte wandeling maakt om de opwarming te beëindigen.

Omgeving van de kathedraal van de stad vanBristol

Kathedraal van de stad vanBristol

We gingen de kathedraal binnen en vonden een centrale fabriek die erg leek op degene die we gisteren in Salisbury zagen. Maar wat echt onze aandacht trekt, is het bord "Cafetería y Baños" dat we in een van de hoeken van de kathedraal hebben gevonden.
We volgen ze en vinden een cafetaria midden op een kerkhof ...

Begraafplaats in de kathedraal van Bristol

Het is het meest surrealistische dat we ooit hebben gezien, een cafetaria aan de voet van een begraafplaats en ook, ze noemen het ook wel "Cathedral Garden", het vinden van banken in het midden van de begraafplaats, waar we kunnen rusten.

Kathedraal van de stad vanBristol

Na dit bezoek verlaten we de kathedraal meer en zien we dat er nog tijd is voor lunch, we gaan naar Queen Square, waar we terugkeren om te profiteren van die zonnestralen die af en toe timide verschijnen.

Queen Square in Bristol

Queen Square in de stad vanBristol

Vanaf hier omringen we Brandon Hill om de hangbrug te bereiken via het andere deel van de stad.
De meeste winkels zijn gesloten en er is weinig sfeer in de straten, dus we maken de route erg rustig.

Straten van de stad vanBristol

Heeft een pet? Bristol

Straten van Bristol

Het duurt iets meer dan 40 minuten om het riviergebied weer te bereiken en we volgen het opnieuw voor nog eens 15-20 minuten.
De wandeling door dit gebied is veel aangenamer dan het gebied van Brandon Hill, dus we vertragen en bewonderen dit gebied van Bristol.

Haven van de stad vanBristol

Meer praktische informatie om uw reis naar Bristol voor te bereiden

- 10 essentiële plaatsen om te zien in Bristol
- De beste gratis rondleidingen in Bristol in het Spaans

Havengebied van Bristol

Elke keer als we gaan zitten, gewoon om te observeren hoe mensen langs de rivieroever lopen, zoals elke andere zondag.
We moeten zeggen dat, zoals tot nu toe gezien, dit het belangrijkste is geweest Bristol, vinden wij dat een dag aan deze stad besteden misschien teveel is.
Als we het van tevoren hadden geweten, hadden we misschien een andere plek in de buurt gezocht om een ​​middag door te brengen ...

Bristol Suspended Bridge Road

We blijven de rivier volgen, totdat we zien dat we een gebied bereiken waar de meeste mensen zich omdraaien en verdwijnen, maar we, ziende dat we de brug nog niet hebben kunnen zien en koppig blijven, lopen nog 15 minuten door tot we bereiken de hoogte waar we het perfect zien.
Eindelijk de hangbrug van Bristol!!

Opgeschorte brug van de stad van Bristol

Eenmaal gezien en gezien het feit dat het bijna 2 uur 's middags is, vertrokken we om rond te gaan, waar we een beetje versnelden, om het havengebied te bereiken en ergens te eten te vinden.

Lopend langs de rivieroever in de stad van Bristol

Eenmaal aangekomen in het restaurantsgedeelte van de haven, zien we dat iedereen vol mensen is en als we naar de kaarten kijken, zijn er helemaal geen die ons "vullen", dus we blijven lopen en zonder het te beseffen zijn we bijna naast ons hotel !! En het is bijna 3 uur 's middags!
We besloten naar Don Giovanni te gaan, maar wanneer we bij de deur komen, is deze gesloten, dus zonder een andere optie en terug te doen naar het havengebied, hebben we geen andere keuze dan een cafetaria in te gaan in de buurt van Temple Meads, waar we om een ​​paar vragen Broodjes, meer frisdrank en water een zak aardappelen en 2 cupcakes.

Fastfood in Bristol

We hebben gratis wifi, dus na het drinken van een koffie en het zien dat het net na 4 uur 's middags is, denken we dat we, omdat we op vakantie zijn, een pauze verdienen !! Dus gaan we een tijdje naar het Hilton Gardenn om te rusten en een dutje te doen, om rond 19.00 uur weer uit te gaan om een ​​wandeling door de haven te maken en te dineren.
We lopen rond de haven en zijn zeer verrast dat ondanks het koude weer alle meisjes in bretels en sandalen gaan.
Trouwens, alles 's middags was restaurants, nu zijn ze omgevormd tot pubs en aan de deur hebben ze 3 beveiligingen die de leeftijden beheersen en je de ingang geven ...
We zijn in dit gebied van Bristol tot we honger beginnen te krijgen en naar 4500 Miles Of Delhi gaan, een Indiaas restaurant, dat we eerder hebben gezien en ons een goede indruk hebben gegeven.
We hebben de Indiase keuken niet meer gegeten sinds onze reis naar India vorig jaar, dus het is tijd om het opnieuw te proeven!
We trekken onze laarzen aan, hoewel we eerlijk moeten zijn en zeggen dat hoewel we het erg leuk vinden, pittig ons vernietigt !!

Samosas op 4500 Miles Of Delhi. Bristol

Eten op 4500 Miles Of Delhi. Bristol

Na een volle maag gaan we een wandeling maken in het centrum, waar de sfeer er al veel feestelijker uitziet en voor 11 uur 's nachts zijn we terug naar het Hilton Gardenn, waar we onze laatste nacht doorbrengen in Bristol.
Dit is voorbij.

Kathedraal van de stad van Bristol
Dag 5