Arches Nationaal Park

Dag 7: ZOUTSTAD - DE COLORADO-VALLEI EN DE SCENIC 128 - NATIONAAL PARK VAN ARCHES - MOAB

Donderdag 15 oktober 2009

Vandaag moesten we vroeg opstaan, we verlieten het motel 6 in Lehi rond 6 uur 's ochtends met het idee om weer een geweldige dag van deze reis naar de westkust van de Verenigde Staten te beginnen.
Zoals we de afgelopen dagen hebben gedaan, zijn we gestopt bij een benzinestation om ons ontbijt te kopen en gaan we klaar om het te proeven in een bepaald gezichtspunt dat we onderweg tegenkomen.
de De reis van Lehi naar Arches duurt ongeveer 5 uur, hoewel we een tussentijds bezoek zullen maken voordat we aankomen in Arches National Park: De Colorado Valley van Scenic View.

Wat kunnen we je vertellen over dit deel van de Westelijke VS, het is indrukwekkend, heel moeilijk om alleen met woorden te beschrijven. De weg gaat de Colorado-rivier in en toont ons verschillende landschappen.

Colorado Valley

Met een huurauto kunnen we zo vaak stoppen als nodig is om foto's te maken en uit te rusten en als we ons realiseren dat we al in Moab zijn, klaar om de Arches Nationaal Park, de kers van vandaag, net als gisteren het Grand Tetón National Park was.
Als we zien dat het middaguur op ons is gegooid, eten we het liefst eerst een picknick in de auto voordat we binnenkomen en rond 1 uur zijn we al op weg naar de eerste bogen, symbool van Bogen.

Arches National Park in het westen van de VS

Het is een National Park of Arches is vrij "klein" en zonder te moe te worden kun je veel belangrijke bogen zien vanuit de uitkijkpunten die met de auto te bereiken zijn.
Ondanks dat aarzelen we niet om er een paar te maken paden in het Arches National Park om enkele van de bogen te zien die niet vanaf de weg te zien zijn en enkele van de belangrijkste zijn.

Arches Nationaal Park

Een van degenen die ons het meest imponeren is de Dubbele boog, een immense dubbele boog die ons eraan herinnert hoe klein we zijn tegenover een natuur die zich tijdens deze reis in al zijn pracht toont. We zullen niet moe worden om te zeggen dat deze reis een van die reizen is die we nooit zullen vergeten.

Dubbele boog

Na het zien van de Dubbele boog We volgen een ander pad, heel gemakkelijk om de boog te bereiken die bekend staat als Windows. Wat kunnen we hierover zeggen? Beslist even spectaculair of meer dan de rest die we hebben gezien en het is onmogelijk om deze dingen te vergelijken.

Windows Arch

Een van de belangrijkste en bekendste paden is degene die leidt naar Delicate Arch, misschien wel de beroemdste boog van het park, maar we besloten het niet te doen, omdat deze iets langer is en we vandaag niet alleen minuten over hebben. We zien het iets verder dan normaal, met een perfect perspectief op dit deel van het park.

Delicate Arch

Meer praktische informatie om uw reis naar de Verenigde Staten voor te bereiden

- 10 essentiële tips voor reizen naar de Verenigde Staten
- De beste reisverzekering voor de Verenigde Staten

Weg naar delicate boog

Na het maken van een complete tour verlaten we de Arches Nationaal Park om in ons hotel aan te komen, het Inca Inn Motel, rond 19.00 uur en het eerste wat we doen na het verlaten van de rugzakken is om te gaan eten in een Italiaans restaurant waar we troepen laden.
Zeer goed, gelegen aan het einde van de dorpsweg aan de linkerkant, we dineerden als koningen.
Vandaag ga ik snel slapen morgen morgen komt vroeg. Wat vinden we het leuk om te reizen!

Dag 8