Vlucht van Barcelona naar Dublin

Dag 1: BARCELONA - DUBLÍN

Vrijdag 2 september 2011

Vandaag is het vrijdag, maar niet zomaar een vrijdag. Het alarm gaat elke vrijdag op hetzelfde tijdstip af en we gaan naar ons werk, ook zoals elke vrijdag. Maar na het eten doen we iets wat we niet altijd doen, we vertrekken naar het vliegveld omdat we een vlucht van Barcelona naar Dublin.
Vandaag beginnen we onze Reis naar Ierland Iets minder dan 2 maanden geleden kwamen we aan van onze reis naar Indonesië, maar we hebben al een "aap" voor een nieuwe reis ...
We komen aan Barcelona luchthaven een paar uur voor de vlucht van Barcelona naar Dublin. We laten de auto achter op de parkeerplaats van AparcaiVola en ze brengen ons in minder dan 10 minuten naar T2.
We factureren de koffer die we bij zich hebben en we passeren de controles om te dineren voordat we aan boord gaan.
Deze keer vlogen we met Air Lingus, het is onze eerste keer met hen, om te zien hoe deze nieuwe ervaring gaat.

En tussen eten, lezen, praten ... brengen we tijd door totdat onze tijd komt vlucht van Barcelona naar Dublin.
We brachten de 2.10 uur van de vlucht door met luisteren naar de roep van een meisje achter ons en de waarheid is dat we ons meer dan eens het artikel herinneren dat we niet lang geleden lazen, over een luchtvaartmaatschappij die had voorgesteld alleen vluchten te verkopen voor "volwassenen" Dat was ons onthullend.
En dus, "bijna zonder het te beseffen", bereiken we de T2 van Dublin, wanneer ze 00.15 uur geven, dus zonder het te beseffen zijn we al op dag 2 van onze reizen naar Ierland.
En kijk gewoon uit het raam van het vliegtuig, we zien dat het regent, dit is het welkom dat ons geeft Ierland, na zoveel jaren van haar gedroomd te hebben.
Een bestemming die we al jaren voor sommige of andere dingen uitstellen en die dit jaar, op het einde, en eerder stuiteren (we hebben de vlucht die we naar Israël hadden afgelast, geannuleerd) we op nummer 1 op de lijst hebben gezet.

Meer praktische informatie om uw reis naar Dublin voor te bereiden

- 50 dingen om te zien en te doen in Dublin
- De 5 beste tours en excursies in Dublin
- 10 essentiële plaatsen om te bezoeken in Dublin

Nu en hoewel het ons heeft geregend, kunnen we alleen maar genieten van dit onverwachte reizen naar Ierland.
We hebben vanavond geboekt bij de Holiday Inn Express Dublin-Airport, een hotel in de buurt van de luchthaven dat een gratis transfer heeft, maar als laatste om 12 uur moeten we een taxi nemen.

Boek hier uw transfer Airport⇆Dublin

Bij het verlaten van de Luchthaven van Dublin we gaan rechtstreeks naar de rij met taxi's en passeren de eerste.
Ze brengen ons 11 euro in rekening om ons naar de Holiday Inn Express Dublin-Airport te brengen en dat is 5 minuten, maar wat gaan we doen, was dat of lopen naar het hotel en in dit geval en gezien de omstandigheden, gaven we de voorkeur aan de eerste optie. We weten al dat taxi's met duurdere en meer in Ierland.
We chekingen met meer haast dan normaal, want als het de tijd is, controleren we de kamer en zien we dat alles correct is en we geven ons over. Vandaag kunnen we niet eens beoordelen wat we morgen willen zien, we worden weergegeven.
Natuurlijk begonnen we te dromen "in het groen", in het groen dat kenmerkt Ierland

Aanbevolen reiskaarten

Vergeet niet dat om commissies te betalen en altijd de huidige wijziging te hebben, we u aanraden om de N26-kaart te gebruiken om te betalen en de Bnext- en Revolut-kaarten om geld aan de geldautomaten te krijgen. Zij zijn degenen die we gebruiken, Ze zijn gratis en besparen u veel.
U vindt in dit artikel meer informatie over de beste kaarten om zonder commissie te reizen.

Morgen begint echt onze reizen naar Ierland.

Dag 2