Vlucht van Girona naar Pisa

Dag 1: GIRONA - PISA

Vandaag was een veel drukkere dag dan normaal, maar we hebben het genomen met de filosofie die de wetenschap geeft dat we vanmiddag een vlucht van Girona naar Pisa, wat de ingang zal zijn van onze reis naar Cinque Terre, een van de hoeken van Italië die we het meest wilden weten.
Na zoveel reizen, zie je het gemak of misschien de kleine tijd die we besteden aan overbodige dingen zoals de tijd om in te pakken. Iets wat we vandaag in minder dan 5 minuten hebben gedaan.

Om 19.00 uur vertrekken we van huis en in minder dan 30 minuten staan ​​we op een goedkope parkeerplaats op de luchthaven, die we de komende 5 dagen van onze reis zullen gebruiken en dat ons in staat stelt bespaar ons een aantal goede euro's vergeleken met Aena parkeren.

Net aangekomen op de parkeerplaats van Girona Airport

Nadat we in minder dan 5 minuten naar de luchthaven waren overgebracht, aangezien de parkeerplaats slechts anderhalve kilometer is, kwamen we op een luchthaven die we veel leeger vonden dan normaal en wat we in onze vorige zagen.

Het doorgeven van bedieningselementen is veel sneller dan normaal, we hebben intuïtie dat tegen de tijd dat het is en de weinige vluchten die vandaag vertrekken.
We brengen anderhalf uur door dat we nog hebben tot onze tijd vlucht van Girona naar Pisa onderhoudend beoordelen van onze Cinque Terre reisplanning en dineren op die plek waar we alleen op onze reizen stappen en dat we niet goed weten waarom het ons op die momenten aantrekt.

Om 22.00 uur begint het instappen, nu veel sneller dan Ryanair wijst al stoelen toe en staat een handtas toe. Het werd de hoogste tijd dat we dit bereikten, want de waarheid is dat als je de handtas onder druk in de koffer legt, het voor niemand een goed gerecht was.

Vlucht van Girona naar Pisa

We landden om half twaalf 's nachts en tussen we vertrokken en niet van vlucht van Girona naar Pisa, het is bijna 12 uur 's nachts, dus we moeten rennen om de te vangen PisaMover-bus die ons rechtstreeks van het vliegveld naar het centraal station van Pisa brengt.

Aanbevolen reiskaarten

Vergeet niet dat om commissies te betalen en altijd de huidige wijziging te hebben, we u aanraden om de N26-kaart te gebruiken om te betalen en de Bnext- en Revolut-kaarten om geld aan de geldautomaten te krijgen. Zij zijn degenen die we gebruiken, Ze zijn gratis en besparen u veel.
U vindt in dit artikel meer informatie over de beste kaarten om zonder commissie te reizen.

Aan de rechterkant verlaten de loketten om de tickets te kopen, maar op dit moment zijn ze gesloten, dus we verlaten de luchthaven om ze direct in de bus te kopen, hoewel de prijs verandert van 1,30 euro naar 2 per Koop het in de bus.

- Boek hier de beste excursie naar Cinque Terre vanuit Florence

De halte bevindt zich bij het verlaten van de Terminal van de luchthaven van Pisa en gaat naar links, waar je aan het einde een aantal tenten ziet met de naam PisaMover.
De dienst is van 6 uur 's ochtends tot 12 uur' s nachts en de bus rijdt rechtstreeks zonder tussenstops van de luchthaven van Pisa naar het centraal station.

PisaMover-bus

In 10 minuten hebben we ons in Central Pisa geplant en met onze geweldige GPS van de City2Maps-applicatie, die we zo vaak hebben gebruikt tijdens onze reizen, en die ons van zoveel fouten hebben bespaard, hebben we ons snel georiënteerd om onze hotel in Pisa, het moderne hotel.
We hebben geboekt in de buurt van het centraal station, omdat we Pisa 6 jaar geleden in één keer hebben ontmoet en morgen zullen we binnenkort vertrekken naar La Spezia, dus de locatie nabij het station was essentieel voor ons.
Na het inchecken gaan we de kamer binnen na kwart over middernacht en geloven dat we voor 10 minuten al in bed liggen.
Ze hebben ons de wachtwoorden gegeven om via Wi-Fi verbinding met internet te maken, maar er is geen teken van het signaal.
Morgen zal een andere dag zijn ...

Dag 2