Van de Gili-eilanden naar Jakarta

Dag 24: LOMBOK: GILI-EILANDEN (GILI TRAWANGAN) - MATARAM - YAKARTA

Zondag 3 juli 2011

Vandaag was een vreemde dag. Omdat ze meestal de laatste dagen van een reis zijn en meer bij deze gelegenheid, is dat vrijwel allemaal overdracht van de Gili-eilanden naar Jakarta.
We brengen de ochtend door om te profiteren van de faciliteiten van de Villa Ombak van de Gili-eilanden, omdat de waarheid is dat we tegenwoordig weinig tijd in hen hebben doorgebracht ... of er tenminste van hebben genoten 🙂
Om 12:30 uur komt er een speedboot voor ons op de pier van Villa Ombak die ons na 15 minuten duurt en we rijden al in de taxi die ons aan de andere kant op ons wacht om ons naar de luchthaven Mataram te brengen.
Vanaf hier hebben we een vlucht die ons vanaf zal nemen Gili naar Jakarta, waar we morgen zullen doorbrengen tot onze vlucht naar Spanje vertrekt.
We vonden een klein vliegveld, net als de rest waar we in zijn geweest reis naar Indonesië, maar veel drukker.
We wachten op u om onze vlucht aan te kondigen wanneer wat te voorzien was gebeurt en ons nog niet was overkomen in het land: de vlucht is vertraagd! Maar niet een of twee keer ... uiteindelijk zijn het 3 keer degenen die het uitstellen !!

We vertrekken 3 uur te laat, dus na een vlucht van iets meer dan een uur komen we aan Jakarta.
We verzamelen onze tassen en zoals we de luchthaven van weten Jakarta Op de eerste dag dat we aankwamen (het lijkt een leugen dat de vakantie al voorbij is !!) vertrekken we snel met het vertrek.
Het kostte ons een tijdje om de staart van de Blue Birds te vinden, de taxi's die ons hebben aanbevolen om te nemen.
Uiteindelijk vinden we na enkele wachtrijen de juiste plek en staan ​​we voor een goede caravan totdat we ons hotel bereiken, het Hotel Santika Premiere Jakarta, dat deze keer in het centrum van de stad Jakarta.
We kwamen aan om in te checken en bijna zonder meer kracht gaan we naar bed en eten we niet eens.
Ik denk dat we zelfs geen goede nacht kunnen wensen. Maar we kunnen dromen over het paradijs dat we hebben achtergelaten ...

Gili Trawangan

Dag 25