Delhi soortenmarkt

Dag 23: DELHI (INDIA) - BARCELONA

Woensdag 23 mei 2012

Vandaag, hoewel het onze laatste dag is Indië We wilden snel opstaan ​​om er gebruik van te maken en de Delhi Species Market te leren kennen.
We verzamelen alles en laten het klaar om te downloaden naar de receptie van Hotel Godwin Deluxe en we zullen ontbijten.
Daar ontmoeten we een stel met hun 2 kinderen die ons diep hebben gemarkeerd op deze reis naar India.
Ze zijn het voorbeeld van moed, moed, natuurlijkheid ... veel dingen die hier niet in passen reisdagboek naar India en dat we misschien ooit zullen tellen.
Het zijn zulke mensen die een diep spoor achterlaten, hoewel ze het maar enkele minuten eens zijn. En tijdens deze reis is het ons meermaals overkomen.

In dezelfde deur van Delhi hotel We stopten een riksja en slaagden erin om (geholpen door veiligheid) tot 100 roepies te onderhandelen om ons naar de soortmarkt te brengen.
Zodra hij vertrekt, vertelt hij ons dat hij een andere markt kent, dat als hij er niet in kan omdat de straten erg smal zijn ... enz.
In een paar seconden zien we dat hij ons wil oplichten en zo is het geweest! In 5 minuten heeft hij ons 5 ronden gegeven en we wisten niet meer waar we waren. Hij belde een autorickshaw en vertelde ons dat beter met hem ... maar natuurlijk moesten we 50 roepies betalen voor het stuk dat ons had meegenomen.

Meer praktische informatie om uw reis naar India voor te bereiden

- 10 essentiële plaatsen om te bezoeken in India
- 10 essentiële plaatsen om te zien in New Delhi
- 10 essentiële tips voor reizen naar India

Om niet te ruziën hebben we het hem gegeven, maar zodra we op de "fiets" stappen, hebben we gezien dat hij ons weer bij de hoteldeur had achtergelaten !! En dat hadden we niet eens gemerkt.
Picaresca India!
Een goede optie om de stad en haar geschiedenis te leren kennen, is een rondleiding in het Spaans te boeken voor enkele van de belangrijkste bezienswaardigheden.
Vanaf het eerste moment dat we de fietsen zagen, besloten we dat we niet wilden rijden. Vraag me niet waarom, maar als ik er alleen maar aan dacht, voelde ik me slecht.
Welnu, deze reis is niet anders geweest. De arme man heeft meer dan 30 minuten gefietst, soms gestopt om water te drinken.
Hij zweette als een kip, maar hij verloor zijn glimlach niet. Hij sprak geen Engels.
Wanneer hij ons voor de M heeft verlatenercado van de soort Delhi, we hebben hem 200 roepies gegeven en bovendien zei hij nee, ons wenkend dat het minder geld was dat we hem moesten geven.
Het lijkt een leugen dat de nederigste mensen de meest legale en de "gezondste" zijn.
Na deze kleine reis zijn we de straten van binnengegaan Delhi We waren op zoek naar de eerste dag dat we aankwamen.
Uiteindelijk moesten we vragen waarom we de exacte site van de M niet konden vindenercado van de soort Delhi.
En wanneer ons is aangegeven ... uauuuu ... explosie en schouwspel van geuren en kleuren !!

Dit is Delhi!

Delhi Species Market Road

Waar is mijn kabel? Delhi soortenmarkt

Ik moet zeggen dat we vandaag zeker meer verrast worden dan de eerste dag dat we aankwamen. Ik weet niet waarom, maar vandaag hebben we 100% open zintuigen.

Snuffelen in deDelhi soortenmarkt

Straten rond deDelhi soortenmarkt

Jeuk, jeuk !!!!! Delhi soortenmarkt

Na een goede tijd waarin we niet stoppen met lopen en van alles naar elkaar hallucinerend kijken, zien we dat onze keel irriterend is. Het is normaal ... de soort Ze hebben zeer goede geuren, maar ook zeer sterke.

Boek de best beoordeelde tours en excursies in het Spaans van India door reizigers:

- Taj Mahal en Agra: 1 dag vanuit Delhi met de sneltrein
- Volledige dagtour door Old en New Delhi privé
- Zonsopgang bij de Taj Mahal uit Delhi
- Jaipur-dagtocht met de auto vanuit Delhi

- Veel meer excursies en rondleidingen hier

Plots vinden we enkele wierookwinkels ... en om meer te vertellen. Zeg gewoon dat ik de rugzak heb gevuld met verschillende geuren, merken, modellen ... en zelfs een paar wierookvaten zijn gevallen. Kleine prijzen ... wat is er gebeurd!

Wierook kopen !! Delhi soortenmarkt

Na deze aankopen zien we dat het na 13.00 uur is en we besluiten ons om te draaien om op zoek te gaan naar een riksja die ons naar het Connaught Place-gebied in New Delhi zal brengen om te eten.

Straten van New Delhi

Cargados? Waarvan ...?

Chaos volledig georganiseerd. New Delhi

Ik loop terug van deDelhi soortenmarkt

Delhi soortenmarkt

Het kost ons om het gebied te bereiken waar we vervoer in kunnen nemen New Delhi iets meer dan 30 minuten, waarom kunnen we niet stoppen om weer foto's te maken en alle foto's die we zien te bewaren.
We hebben geluk en we nemen er een die ons naar het plein brengt voor 120 roepies ... we wilden niet te veel onderhandelen!

Onderweg ... New Delhi

In zwart en wit ...

En we gaan niet liegen ... onze laatste maaltijd in India is geweest ... in een McDonals !!

Onze laatste maaltijd ... New Delhi

Na een tijdje eten en rusten zijn we naar een cafetaria gegaan dat ons was aanbevolen en het verschijnt ook in de gids van Indië als dessert ... een cafelito met ijs en nog een ijs !!
We verbleven in Ginger 's een goede tijd, aan een tafel naast het raam, waar we het leven voorbij zien gaan ... deze keer alsof het niet bij ons was ...

Desserts in Gember 's. New Delhi

Het is al na 3 uur 's middags en we gaan naar de winkels waar we 4 dingen willen kopen die we weg moeten geven.
Uiteindelijk moeten we een paar invoeren om te vinden wat we zoeken, maar uiteindelijk krijgen we het.
En hierboven gaan we met de wens om een ​​sandelhoutfiguur te kopen ... Maar het zal niet ... we hebben naar prijzen gekeken en een beeldje van 10 cm telt 500 euro om te veranderen! Natuurlijk is de grootte perfect en de geur is een hartaanval ... opnieuw zal het zijn !!
Aan het eind van het winkelen zien we dat het na 5 uur 's middags is en we besloten naar het Godwin Deluxe Hotel te gaan om een ​​tijdje uit te rusten in de kamer waar ze ons verlaten en wachten tot 9 dat Mahendra ons komt ophalen om te gaan eten.
Met zo'n toeval dat we elkaar bij de receptie hebben ontmoet met dat stel en die twee kinderen die ons vanmorgen de hele dag hebben laten glimlachen.
En met hen brachten we onze laatste 4 uur in India door voordat we gingen eten.
Het zal toeval zijn geweest ... of niet?
Ik denk het wel ... Dit is ons beste afscheid van India geweest !!

Om 9 uur en binnenkort arriveert Mahendra en met hem zullen we dineren in het restaurant Delhi hotel.
Deze keer lieten we hem hosten en vragen om alles wat hij wil ... en we trekken zijn laarzen aan !! Hoe goed is alles !!
Het was duidelijk dat we met een McMajarahá geen afscheid van India konden nemen !! lol
We hebben het over onze reis gehad tot bijna 11 uur 's nachts, over de dingen die we zouden doen als we thuis kwamen ...
Er zijn tijden geweest dat we probeerden te vergeten dat dit voorbij was ... maar het is vrij onmogelijk. De schaduw van het afscheid merken we al achter ons!
En dus zijn we naar het vliegveld gegaan. Kijkend uit de autoruiten de stad vanDelhi die nooit slaapt en alles wat we zien proberen te fotograferen, dit keer zonder camera, alleen met onze ogen.

We komen om 11 uur aan op de luchthaven en na afscheid te hebben genomen van Mahendra maken we alle afspraken en gaan we naar de gate. We hebben een paar snoepjes gekocht met de laatste roepies die we nog hebben en voordat we het weten stappen we aan boord van het vliegtuig dat ons terug naar huis zal brengen ...
Dit is voorbij ... Ongelofelijk Indië!!!
Een droom die al is uitgekomen !!
Een droom die niet langer een ervaring is. Ongetwijfeld een reis die ons heeft afgesneden en die een voor en na heeft gemarkeerd ... India ... We zullen elkaar zeker weer zien !!

Ongelofelijk India. Een droom die uitkomt ...
Dag 24