Hotel in Malediven

Dag 23: MALDIVAS (DIAMONDS THUDUFUSHI STRANDBUNGALOW) - MALÉ - DUBAI

Zaterdag 13 juli 2013

Vandaag is onze laatste dag om Malediven eilanden en we gaan je niet misleiden als we zeggen dat we niet weinig, maar veel morrieña hebben die er gewoon over nadenkt. En met deze laatste dag is het ook tijd om onze te verlatenhotel in de Malediven.
Sri Lanka was voor ons een geweldige reis, maar om het te combineren met deze dagen in Ari Sud op de Malediven Het was een voorrecht. En wat kunnen we over onze zeggen hotel in de Malediven, the Diamonds Thudufushi: geweldig!
Het lijkt erop dat gisteren de dag was dat we bij de Water Villas aankwamen en we met open mond achterbleven, onder de indruk van alles wat we om ons heen hadden.

Het ritme erin Malediven eilanden en in de Diamonds Thudufushi verschilt het van de rest van de plaatsen waar we zijn geweest.

Diamanten Thudufushi. Hotel in Malediven

Ja, het is waar dat in dit deel van de wereld het ritme van het leven wordt overwogen onder andere maatregelen, maar hier is vooral alles uiterst voorzichtig en toegewijd aan de "gast".
de hotel in de Malediven Het speciale doel is om u zich thuis te laten voelen.
Sommige van deze dagen hebben we zelfs de obers opgemerkt, het is ongelooflijk hoe ze alle tafels op het juiste moment bijwonen, maar in geen geval zie je ze gestrest of rennen ... het lijkt erop dat ze genieten van wat ze doen en dat gebaar op hun gezicht hebben Het staat je niet toe jezelf voor iets te benadrukken.
Een van de dingen die we hiervan afnemen reis naar Sri Lanka en de Malediven Het is de overtuiging dat we het geluk hebben dit te kunnen doen en kunnen leven van wat we echt graag doen.

Wandelingen in de Diamanten Thudufushi. Hotel in Malediven

Vandaag, zelfs als het de laatste dag is die we in de hebben doorgebracht Malediven eilanden, we missen het ontbijt niet en na het opladen van energie om de terugkeer naar huis tegemoet te zien, brengen we de ochtend door om de laatste zonnestralen te nemen en de laatste wandelingen te maken op het eiland Thudufushi en natuurlijk om te genieten van onze hotel in de Malediven.

Schaduwen op de diamanten Thudufushi. Hotel in Malediven

Laatste uren bij de Diamonds Thudufushi. Hotel in Malediven

Omdat we al de laatste dag zijn en alles bekijken vanuit het perspectief van de ervaring, moeten we zeggen dat voor ons de combinatie van 2 nachten in Water Villa en 3 in Beach Bungalow perfect was, hoewel we moeten toegeven dat we de ervaring veel leuker vonden van de Water Villas, dus als we ooit het geluk hebben om terug te keren, is het heel duidelijk dat we de dagen van accommodatie in hen zullen verlengen ...
De kwestie van het kiezen van een resort in Ari Sud en het overbrengen van een watervliegtuig is ook een succes geweest, omdat de ervaring fantastisch was.
Afgezien van de All Inclusive, die net als de rest van de verkiezingen voor ons de beste optie is geweest.
De waarheid is dat dit de 3 dingen zijn die ons het meest hebben benadrukt die we niet hebben gedaan of niet hebben aanbevolen en toch is het voor ons een succes geweest.
We kunnen niets anders doen dan vooral aanbevelen wat tegenwoordig ons kleine paradijs is hotel in de Malediven, dat hoewel we weten dat er honderden, Diamanten Thudufushi zijn, een naam zal zijn die we nooit zullen vergeten.

Diamanten Thudufushi. Hotel in Malediven

We maken de laatste wandelingen op de stranden van de Diamanten Thudufushi, wetende dat het de laatste uren zijn die we nog hebben om van het paradijs te blijven genieten, dus voordat we eten gaan we terug naar onze Beach Bungalow, die ons in staat heeft gesteld om het tot het laatste uur te bezetten om te eindigen Maak de rugzakken af ​​en laat alles gereed voor wanneer ze naar hen op zoek gaan.
Voordat we gaan eten, om de gewoonten te volgen die we sinds onze aankomst hebben opgelopen, gaan we naar de strandbar om wat te drinken en onszelf een beetje op te frissen en na 14.00 uur eten we in het Beach Restaurant.

Laatste buffet bij de Diamonds Thudufushi

Vandaag nemen we de tafel met meer gemoedsrust als dat mogelijk is en na de tweede koffie en ziende dat het bijna 4 uur 's middags is, keren we terug naar de Beach Bungalow, nu ja om alle dingen te verzamelen.
Er zijn een paar minuten tot 5 uur 's middags en we gaan naar de receptie van de Diamonds Thudufushi, waar we al enkele paren meer zien dan alsof we tijd hebben op het watervliegtuig dat ons terug naar Malé brengt.
Het afscheid is nooit goed of aangenaam en minder als het gaat om het afscheid van het paradijs, dus terwijl we de loopbrug oversteken die ons naar de Dhoni brengt, kijken we terug, eerst naar wat onze Watervilla was en vervolgens naar onze Strandbungalow , wacht, waarom niet, zie ze opnieuw bij een andere gelegenheid ...
Nu zijn de zenuwen die we hebben niet hetzelfde als we hadden op de dag dat we in Malé aankwamen, nu hebben we die kriebels die al aankondigen dat we naar huis terugkeren en vanaf nu moeten we een van de meest ongelooflijke reizen herinneren die we ooit hebben gemaakt.
De transfer per watervliegtuig van het resort naar Malé doen we perfect, op tijd en zonder slecht weer en we keren terug om over ongelooflijke landschappen te vliegen, die ons met onze mond weer open laten.

Begin met het overzetten van Diamanten Thudufushi naar Male!

Vliegen over de Malediven !!

We zullen nooit moe worden om deze atollen of deze afbeeldingen te zien.

Overdracht van de diamanten Thudufushi naar Male!

Afbeeldingen van de overdracht van de Diamanten Thudufushi naar Male!

Voor aankomst om Male luchthaven, we maken twee tussenstops om mensen te verlaten, een in het W resort en een in Athuruga, dus we ervaren weer 2 landingen ... we vinden dit leuk!

Watervliegtuigvlucht van Diamanten Thudufushi naar Male!

Kan niet stoppen met fotograferen!

Stop in Athuruga
>"Watervliegtuig transfer van Diamanten Thudufushi naar Male

Terwijl het watervliegtuig de. Nadert Male luchthaven we kunnen niet voorkomen dat we een zekere teleurstelling voelen omdat we de hoofdstad van het land niet kennen Maldiven, maar we kunnen onszelf niet voor de gek houden en zeggen dat de verandering dat we bijna een hele dag meer in het resort kunnen zijn, we niet meer leuk vonden! 😉

Naderende man

Terwijl we over Male vliegen en de bevolkingsdichtheid van het eiland zien, zijn we meer onder de indruk.

We begonnen Malé in de verte te zien ...

Malé

We passeren de stortplaats en kijken elkaar aan, denkend aan het verschil van de ene plaats naar de andere ...
Hoewel we niet kunnen vermijden om te denken dat het ene ding helaas niet kan verdwijnen.

Vliegen over Man

Landingsbaan mannelijke luchthaven

We bereiken het gebied van Male luchthaven waar het watervliegtuig ons verlaat en we onze rugzakken oppakken om ons terug te rijden in de bus die ons naar de vliegtuigterminal brengt, vanwaar we naar Dubai gaan, dat onze tussenstop zal zijn voordat we in Barcelona aankomen.

Op het punt om te verdienen !!

Watervliegtuig in transfer van Diamanten Thudufushi naar Male!

We zijn aangekomen in Male!

Male luchthaven

We hebben nog iets minder dan 4 uur tot ons vliegtuig vertrekt, maar voor tijd en vooral omdat het al donker wordt, hebben we besloten dat het bezoek aan Male op een andere gelegenheid moet wachten, dus maken we van de gelegenheid gebruik om iets te nemen, sinds een keer Je passeert de bedieningselementen, in de factureringsruimte, hoewel het een leugen lijkt dat er geen trieste plek is om iets te drinken.

Wachten op de luchthaven van Male

In de Male luchthaven We brachten dit laatste uur enkele e-mails door en waarom we het niet zeggen, na te denken over nieuwe bestemmingen totdat we na het controleren van de rugzakken, teruggaan naar de bediening en het beroemde "niemandsland" gebied betreden waar we veel souvenirwinkels, bars ... enz. Vinden .

Male luchthaven

Voordat we naar dit gebied gaan, zien we opnieuw dat toerisme in de Maldiven Het is nogal ongelijk, we hebben van de huwelijksreis, die de meerderheid zijn, geladen met hun nieuw vrijgegeven koffers, tot enorme groepen Chinezen die praktisch de hele luchthaven bezetten ...
En laten we de hordes Japanners niet vergeten die witter worden dan ze kwamen omdat ze niet in de zon komen.
En dan zijn we, een combinatie van vele anderen, dat hoewel we altijd prediken dat we niet graag met labels reizen, we deze keer niet hebben kunnen vermijden ze op anderen te leggen ...
We gaan op tijd naar Dubai en zitten gewoon in het vliegtuig, we kijken elkaar aan wetende dat het nu tijd is om naar huis terug te keren ...
We zijn in de laatste uren van onze reis naar Sri Lanka en de Malediven

Herinneringen aan diamanten Thudufushi

Diamanten Thudufushi, ons kleine paradijs op de Malediven ...

Herinneringen ... Diamanten Thudufushi
Dag 24