Een automatische auto besturen in San Francisco

Dag 1: BARCELONA - SAN FRANCISCO - RENO

Vrijdag 9 oktober 2009

Vandaag, zoals bijna altijd wanneer we op een van onze reizen gaan, moeten we de dag vroeg beginnen, dit keer om 5 uur 's ochtends. We zijn onderweg naar Barcelona Airport, naar T1, de nieuwe terminal. We zijn totaal onbekend, we waren in mei van dat jaar op het vliegveld, toen we naar Jordanië reisden en het lijkt ongelooflijk dat het zoveel is veranderd.
Na een wandeling gaan we meteen inchecken en hebben we onze eerste verrassing. In de vlucht Londen-San FranciscoZe geven ons aparte stoelen omdat het vliegtuig vol raakt. Het maakt ons niet te grappig, hoewel we proberen om het positieve deel er snel uit te krijgen en na elkaar te hebben bekeken, concluderen we dat als we gescheiden zijn, we tijd hebben om alle dingen die we hebben te bekijken wat te zien in de westelijke Verenigde Staten en lees de handleiding die we tot stand brengen een automatische auto rijden in San Francisco, iets wat we nog nooit hebben gedaan en we zijn niet erg overtuigd om de gemoedsrust meteen te vangen.

Met onze kaartjes in de hand laten we onze ingecheckte koffers achter en gaan naar de gate, denkend dat we in Londen zullen vragen of ze iets kunnen doen.
de vlucht van Barcelona naar Londen, vertrekt met een beetje vertraging en dat maakt ons al een beetje nerveus. We hebben slechts anderhalf uur om de link te leggen met de vlucht naar San Francisco en de luchthaven van Londen kan niet zeggen dat het bijzonder klein is.
En zoals we vreesden, was het een race om op tijd te zijn om de te vangen vlucht van Londen naar San Francisco.
Pendelbus naar de andere terminal, trein om bij de instaphekjes te komen en rent naar de deuren. Uiteindelijk kwamen we aan bij de haren.
Uiteindelijk verandert een passagier van stoel zodat we zo goed samen kunnen gaan dat dit lijkt te gaan rollen.
We hadden een behoorlijk comfortabele 11-uur durende vlucht van Londen naar San Francisco, binnen enkele uren toen we van positie veranderden en probeerden te slapen om cool te zijn toen we in San Francisco aankwamen en we de huurauto in de Verenigde Staten moesten nemen Verenigd en rij een paar uur om de weg naar Yellowstone te verkorten, de eerste van de parken die we tijdens deze reis naar de westkust van de Verenigde Staten zullen bezoeken.
Maar er wacht ons nog een verrassing: ze zijn mijn koffer kwijt !! We hebben alleen Roger's na meer dan 40 minuten wachten voor de tapes wachten op het wonder en het verschijnen. Op het klachtenkantoor vertellen ze ons dat ze het naar West Yellowstone zullen sturen, dat is onze bestemming morgen en ons een $ 50-kaart geven voor het ongemak. Ze denken dat ze daarmee het probleem oplossen om zonder geschikte kleding naar een plek te gaan waar ze op -10 ° staan.
Nadat we de claim hadden ingediend en meer dan een uur hadden verloren, gingen we naar het autoverhuurcentrum en namen een trein die ons rechtstreeks naar het kantoorgebied brengt.

Meer praktische informatie om uw reis naar de Verenigde Staten voor te bereiden

- 10 essentiële tips voor reizen naar de Verenigde Staten
- De beste reisverzekering voor de Verenigde Staten

We doen het papierwerk in minder dan 15 minuten en na bijna twee uur sinds we in San Francisco zijn geland, hebben we onze huurauto al in de Verenigde Staten, die ons zal vergezellen tijdens de 26 dagen reizen waarin we de westkust van de Verenigde Staten en de nationale parken zullen oversteken.

Voordat we op weg gaan, moeten we leren een automatische auto rijden in San Francisco, dus het is een paar rondjes rond de parkeerplaats om wat controle te nemen. We moeten vooral voorzichtig zijn met de linkervoet, want het is niet de koppeling, maar de rem. Het is even wennen en op de parkeerplaats geven we een paar versnellingen en remmen voordat we volledig verlaten van de luchthaven van San Francisco. Na bijna 30 minuten leren autorijden We verlieten de parkeerplaats.

Een automatische auto besturen in San Francisco

Hoe internet te hebben in de Verenigde Staten?

Als je wilt internet in de Verenigde Staten een goede optie is om er een te kopen Holafly simkaart, waarmee je vanaf het moment dat je landt, een aantal GB aan gegevens hebt, je WhatsApp-nummer en ondersteuningsservice in het Spaans behouden.
Je kunt hier je Holafly prepaid simkaart kopen met een 5% korting als lezer.

Zodra we de luchthaven verlaten en de omgeving van de stad binnenkomen, zien we dat het niet zo eenvoudig zal zijn als we dachten. We moeten het opnemen tegen een grote caravan om San Francisco te verlaten, dus we verliezen nog een uur reizen, wat met de som van de vertraging van het verlies van bagage en de huur van de auto, we bijna 3 uur hebben verloren en we moeten nog steeds Bereik Reno, waar we het hotel vanavond hebben geboekt.
Na 1 uur reizen kunnen we niet langer en beginnen te erkennen dat het gevaarlijk is om te blijven rijden wanneer het 's nachts gesloten is en de ogen beginnen te sluiten, dus besloten we om een ​​hotel te zoeken, de reservering van het andere dat we in Reno hadden verloren.
Op deze momenten herinneren we onszelf eraan en we beloven dat we nooit zullen overwegen om zoiets opnieuw te doen na zo'n lange reis. Het is echt een bewusteloosheid, maar bij het plannen zagen we de mogelijkheid om morgen die uren te verslaan en dus rustiger te gaan in de reis naar Yellowstone.

Aanbevolen reiskaarten

Vergeet niet dat om commissies te betalen en altijd de huidige wijziging te hebben, we u aanraden om de N26-kaart te gebruiken om te betalen en de Bnext- en Revolut-kaarten om geld aan de geldautomaten te krijgen. Zij zijn degenen die we gebruiken, Ze zijn gratis en besparen u veel.
U vindt in dit artikel meer informatie over de beste kaarten om zonder commissie te reizen.

Aangekomen in het hotel waar we besloten hebben vannacht te blijven, hebben we de laatste verrassing van de dag: we stoppen voor de politie en stoppen met de sirenes aan. De waarheid is dat we nog steeds niet weten waarom, omdat we geloven dat we geen overtreding hebben begaan, maar wanneer we het gezicht van vermoeidheid en angst zien, geloven we dat we het meer pijn hebben gegeven dan iets anders en het vertelt ons hoe we naar het hotel kunnen gaan dat we zoeken, hoewel Onze GPS vertelt ons dat er geen manier is om de exacte straat te vinden.
We denken dat het een leugen is, na 26 uur zonder slaap, liggen we in een kingsize bed, in een grote kamer en kunnen we eindelijk rusten en onze ogen sluiten.
Morgen zal een meest complete dag zijn: 13 uur reizen om onze eerste geweldige reisbestemming aan de westkust van de Verenigde Staten te bereiken: Yellowstone.

Dag 1