Bryce Canyon National Park

Dag 10: BRYCE CANYON NATIONAAL PARK - ZION NATIONAAL PARK

Zondag 18 oktober 2009

Vandaag, hoe kan het minder, blijven we doen wat we tot nu toe hebben gedaan tijdens de hele reis langs de westkust van de Verenigde Staten, vroeg opstaan.
Gebruikmakend van de locatie van het Best Western Plus Ruby's Inn bij de ingang van Bryce Canyon National Park, zijn we om 8 uur al in het park en volgen zoals altijd de aanwijzingen op de kaart die u ons bij de ingang geeft om onze tour te starten.

Bryce Canyon National Park

Het park zelf is al indrukwekkend en de uitzichten die we kunnen zien in alle gezichtspunten waartoe we toegang hebben met de huurauto in de Verenigde Staten, laten ons niet wachten om de volgende te ontdekken.

We hebben besloten om een ​​van de paden door Bryce Canyon National Parkaanbevolen in de globetrottersgids en het combineren van 2 van die op de kaart.

Bryce Canyon

Dit pad is een combinatie tussen de Navajo Trail en de Queen Garden. In eerste instantie is het allemaal neergelaten in het interieur van de Bryce Canyon. Allemaal indrukwekkend (zelfs als ik denk dat alles wat daarna naar beneden gaat weer omhoog moet gaan !!).

Het probleem doet zich voor als we ons onderweg vergissen en proberen de twee bogen te zien die op de kaart aangeven en we beginnen een helling te beklimmen die geen einde heeft en we lopen op bij elke stap die we zetten.

Trail in Bryce Canyon

Uiteindelijk zien we dat er geen uitweg is en we moeten terug naar beneden gaan, bijna kat, om de hele reis ongedaan te maken en terug te gaan naar degene die we naar beneden zijn gegaan. In totaal 2 vermoeiende uren parcours, hoewel het nu, na verloop van tijd gezien, zeer de moeite waard was.

Bryce Canyon National Park

Hierna en een tijdje rusten, gaan we naar de rest van de parkpunten die op de kaart zijn gemarkeerd, altijd met een spectaculair uitzicht totdat we het einde van het park bereiken van waar we al naar de Nationaal park Zion.

Ons idee was om dit park morgen te bezoeken, maar omdat we tijd hebben, hebben we besloten om 's middags te gaan en te zien hoe het thema is voor de volgende dag, waardoor we een paar uur verdienen.
We laten onze auto achter op de "bezoekers" parkeerplaats en gaan rechtdoor naar de Gratis pendeldienst om Zion National Park te bezoeken. Van wat we dit zien is het park dat onze aandacht het minst trekt, dus besloten we de rest van de middag te wijden om de volgende dag een halve dag te bezoeken en vooruit te gaan.

Meer praktische informatie om uw reis naar de Verenigde Staten voor te bereiden

- 10 essentiële tips voor reizen naar de Verenigde Staten
- De beste reisverzekering voor de Verenigde Staten

In deNationaal park Zion we maken alles wat we kunnen met de shuttle en we maken zelfs een stuk van de beroemde trail Narrows, waarin we de rivier bereiken, maar deze niet oversteken !!

Nationaal park Zion

Uitzicht in Zion National Park

'S Avonds laat verlaten we deNationaal park Zionen we gingen naar ons hotel, het Canyon Ranch Hotel, om te rusten en gaan morgen direct naar de Grand Canyon, een van de hoogtepunten van onze reis, waarbij we een halve dag aan onze reis verdienden.

Dag 11