Route 66 met de auto naar Las Vegas

Dag 12: GRAND CANYON NATIONAAL PARK - ROUTE 66 - HOUVER PRESA - LAS VEGAS

Dinsdag 20 oktober 2009

Vandaag zijn we vroeg opgestaan, enthousiast over wat onze eerste helikoptervlucht zal worden en niets beters estrenarnos wat te doen in de Grand Canyon van de Colorado.
We hebben ontbeten en we hebben een paar minuten getwijfeld tussen teruggaan naar de Grand Canyon om de zonsopgang te zien of rechtstreeks naar het Papillon-bureau te gaan. Uiteindelijk hebben we besloten om nog een koffie te gaan drinken en rechtstreeks naar het bureau te gaan om het te doen helikoptervlucht over de Grand Canyon, een van de beste excursies in Las Vegas, en niet het risico lopen niet op tijd aan te komen.

De Grand Canyon per helikopter

De vlucht is om technische redenen een beetje vertraagd, maar we moeten zeggen dat het zeer de moeite waard was. Het is een absoluut aan te bevelen ervaring waarmee je een totaal ander perspectief hebt op een van de wonderen van de natuur zoals de Grand Canyon.

Vliegen over de Grand Canyon per helikopter

Het is een ervaring waarvoor er geen woorden zijn om het te beschrijven, je moet het leven!

De beste rondleidingen en excursies in de Grand Canyon in het Spaans

Als u liever de voorbereidingen vergeet of weinig tijd heeft, kunt u de volgende tours in het SPAANS boeken
- - Helikoptervlucht door de Grand Canyon
- Toegang tot de Grand Canyon
- Toegang tot de Grand Canyon + helikopter- en boottocht
- Grand Canyon compleet met Skywalk
- Excursie naar de Grand Canyon in het Spaans

- Veel meer excursies en rondleidingen hier

de helikoptervlucht over de Grand Canyon per helikopter Het heeft ongeveer 35 minuten geduurd en we zijn over het South Rim gebied gevlogen.

De Grand Canyon per helikopter

Na deze ongelooflijke ervaring zijn we op weg gegaan naar Las Vegas, onze eerste grote stad tijdens deze reis langs de westkust van de Verenigde Staten.
Op weg naar de stad waar alles mogelijk is we wijken af ​​om een ​​stukje beroemd te maken Route 66 met de auto naar Las Vegas en zie enkele van deze steden die deel uitmaakten van deze historische route, die de hele Verenigde Staten doorkruiste.

Route 66 met de auto naar Las Vegas

We hebben slechts één stop op deze historische route gemist om te weten dat we het op een bepaald moment volledig zullen halen. We genieten van alle details die we vinden en profiteren van de bars die zo kenmerkend zijn voor de Route 66, maakten we van de gelegenheid gebruik om bij een van hen te stoppen en wat hamburgers te eten.

Eten op Route 66 met de auto naar Las Vegas

ander stop die we maken voordat we aankomen in Las Vegas is bij Hoover Dam, waar enkele scènes uit de Superman-film werden opgenomen. Een goede optie om de dam te bezoeken is om deze excursie vanuit Las Vegas in het Spaans te boeken met ophalen bij je hotel.

Hoover Dam

Na nog een uur reizen zijn we begonnen de lichten te zien die aankondigen dat we aankwamen in een van de bekendste steden ter wereld: Las Vegas.
Emotie is het enige woord dat ik kan bedenken om te beschrijven wat we voelen als we door de straten lopen die toegang geven tot de stad.

Tegenwoordig verblijven we in het Luxor Hotel, waar we na installatie ontdekken dat het niet de meest ideale locatie heeft, omdat het aan een van de uiteinden van The Strip ligt, een van de essentiële plaatsen om te bezoeken in Las Vegas, hoewel we moeten zeggen dat de Aankomst was "triomfantelijk", zelfs met een parkeerplaats.

Luxor Hotel in Las Vegas

Na het verlaten van de huurauto in de Verenigde Staten en bagage in het hotel zijn we gaan wandelen en hebben zo het eerste contact met de stad van het spel.

Meer praktische informatie om uw reis naar Las Vegas voor te bereiden

- 10 plaatsen om te zien in Las Vegas
- De 5 beste tours en excursies in Las Vegas
- 10 essentiële tips voor reizen naar de Verenigde Staten
- De beste reisverzekering voor de Verenigde Staten

Lichten, meer lichten en nog veel meer lichten ... en alles als in de Verenigde Staten alles groot is, hier is het veel meer.
We zijn onder de indruk en beginnen te denken dat 2 en een halve dag een korte tijd zal zijn om alles te zien wat we voor onze ogen hebben.
Een van de eerste dingen die we tijdens onze wandeling doen, is om een ​​van de gratis shows te bezoeken die te zien zijn in Las Vegas en een van de beroemdste, de Fonteinen van Bellagio.
We zullen dit 4 of 5 keer herhalen tijdens ons verblijf in Las Vegas en we moeten zeggen dat dit de beste gratis show is die we in de stad hebben gezien.
Ongeveer 1 uur 's ochtends, na het avondeten in a Venetian Hotel Italiaans restaurant en maak een goede wandeling, we komen weer geanimeerd aan in Luxor, nadenken over de volgende dag en alles wat we nog te zien hebben in Las Vegas.

Dag 13