Griekenland

Dag 3: Athene toeristische plaatsen: Route door de bekendste plaatsen in Athene Vandaag gaan we ons concentreren op het leren kennen van enkele van de toeristische plaatsen in Athene, een route nemen die ons zal nemen, naast enkele van de meest karakteristieke buurten van de stad , zoals Plaka, Monastiraki of Anafiotika, voor sommige plaatsen die we gisteren al hebben bezocht, na een bezoek aan de Akropolis van Athene.

Lees Verder

Dag 4: Athene: Psiri - Autohuur in Athene (Griekenland) - Corinth Canal - Ancient Corinth Vandaag is onze derde dag van de reis naar Griekenland in 32 dagen en voordat we beginnen met de autoverhuur in Athene (Griekenland), laten we gaan om de ochtend door te brengen met het bezoeken van de toeristische plaatsen van Athene die we gisteren niet konden doen.

Dag 2: Athene: een bezoek aan de Akropolis van Athene, de oude Agora, de bibliotheek van Hadrianus, de Romeinse Agora, het Akropolismuseum Vandaag is de dag gekozen om de Akropolis van Athene te bezoeken, waarvan we zeker zijn dat het een van de zure kersen is van deze reis naar Griekenland in 32 dagen. Na gisteren, die begon met een vertraging in de vlucht, een reis van het vliegveld naar het centrum van Athene en een eerste contact met de stad, worden we vandaag wakker met de zonsopgang, wanneer het 5:45 uur 's ochtends is en profiteren de vroege ochtend om een ​​tijdje te werken, naast het genieten van een uniek uitzicht op de Akropolis van Athene vanaf het balkon van onze kamer in het Phaedra Hotel, onze accommodatie in Athene de komende dagen, die we moeten toegeven, is een perfecte keuze, zowel voor de geweldige locatie, volgens de faciliteiten en het uitzicht.

Dag 1: Lloret de Mar - Barcelona Airport - Athene Vandaag begint de reis naar Griekenland in 32 dagen, die reis waar we zo lang op hadden gewacht en dat lijkt een leugen, we zijn slechts een paar uur om te beginnen, om van de luchthaven naar het centrum van te gaan Athene wordt het begin van deze maand, waarin we hopen de meest essentiële plekken te zien om te zien in Griekenland.

Lees Verder

Dit jaar, na onze gebruikelijke reisplanning en het zien dat we de maand juni vrij hadden, kwam een ​​van de bestemmingen waar we in de loop der jaren aan hadden gedacht opnieuw in ons op en dat we niet zullen liegen, meer We wilden elkaar ontmoeten. Nadat we hadden beoordeeld dat deze datums goed waren, een eerste route maakten van de plaatsen die we wilden bezoeken en controleren of alles klopte, besloten we dat het eindelijk tijd was om heel hard te zeggen dat ... Gratis reizen naar Griekenland: voorbereidingen ... we We gingen gratis naar Griekenland!

Deze reis naar Griekenland in 32 dagen brengt ons dichter bij een van de bestemmingen die we het liefst wilden kennen en die al jaren op onze lijst van uitstaande reizen staat. Rekening houdend met de uitbreiding van het land en met name het aantal eilanden dat kan worden bezocht, zijn we aan het einde en na veel beoordelingen klaar met het organiseren van een route die ons langs enkele van de essentiële plaatsen om te bezoeken in Griekenland brengt, evenals vele van de meest toeristen en dat vinden wij, ze moeten ja of ja bezoeken tijdens een eerste reis naar Griekenland.