Taxi naar het vliegveld van Bremen

Dag 4: BREMEN - GIRONA

Zondag 4 april 2010

Het is 4 uur 's ochtends en we staan ​​al. Vandaag moeten we vroeg opstaan ​​omdat we onze vlucht van Bremen naar Girona 's ochtends hebben, dus we hebben niet veel tijd te verliezen om om 5 uur' s ochtends aan de deur van het Best Western Schaper-Siedenburg te zijn, waar hij ons komt ophalen de taxi naar het vliegveld van Bremen We vroegen gisteren voordat we naar de kamer gingen toen we uit Hamburg aankwamen.
En bij aankomst Bremen luchthaven Onze speciale reis begint. We gaan direct naar de ingang van de instaphekken en daar zien we de bagage wegen en verrast !! Rogers koffer weegt 12,8 kg en ze dwingen ons om het te controleren, ondanks onze woorden om hen ervan te overtuigen dat ze slechts 2 kilo meer zijn dan de luchtvaartmaatschappij toestaat.
Er is geen manier om hen te overtuigen, dus halen we de camera, de laptop en andere waardevolle dingen die we in mijn handtas kunnen halen.
We betalen de 35 euro aan facturering en keren terug om weer door de ingang van de instaphekken te gaan.
Eenmaal op de tapes stoppen ze mijn koffer en controleren deze volledig.

We hebben veel gereisd met Ryanair en we hadden dit gedrag nog nooit gezien (aan de ene kant volledig consistent, omdat ze je al waarschuwen en natuurlijk veiligheid in de eerste plaats is)
Hoewel ik moet zeggen dat ik het niet te ethisch vond om een ​​koffer voor iedereen te openen, alle kleren uit te nemen, de geschenken die ze een voor een openden ...
Gelukkig kwamen we uit een paar zeer ontspannen dagen en het idee is om door te gaan, dus als we niet zeker waren of we dit niet zo graag hadden geaccepteerd.
Na dit korte incident gaan we naar de instaplijn en binnen een paar minuten zitten we al in ons vliegtuig, op weg en afscheid nemen van Duitsland.
Het was ons eerste bezoek en hoewel het kort is geweest, hebben we iets heel duidelijks, we zullen zeker terugkomen.