Aankomst in het Lazy Motel hotel in de buurt van Yellowstone

Dag 2: RENO - IDAHO FALLS - YELLOWSTONE NP (WEST ENTRANCE)

Zaterdag 10 oktober 2009

Na de volledige dag die we gisteren hadden met de vlucht van Barcelona naar San Francisco en de daaropvolgende verrassingen, werden we om 4 uur 's ochtends wakker en tussen de jetlag, zonder slaap en de wens om de reis naar Yellowstone te beginnen, besloten we douche en ga aan de slag.
Dus we herstellen de 2 uur die we gisteren verloren en we gaan die uren vooruit om te proberen de te bereiken hotel Lazy Motel in de buurt van Yellowstone. Er zijn vele uren weg, ongeveer 13 en dat wordt gepresenteerd als een zeer lange dag.

Omdat gisteren de dag vrij snel was, vanmorgen, voordat we naar Yellowstone gingen, gaven we er de voorkeur aan om een ​​paar ronden te nemen met de huurauto in de Verenigde Staten om te parkeren, aan te passen, vooral omdat Roger de Hij auto de hele tijd en we gaan op weg.

Voordat we vertrokken, besloten we dat we diensten van ongeveer 2 uur zouden nemen om te rusten en van chauffeur te veranderen. Het is iets dat we al hadden genoemd en dat we zullen proberen te doen tijdens deze reis door de Nationale Parken en de Westkust van de Verenigde Staten.
Terwijl we kilometers maken, realiseren we ons hoe gemakkelijk het is om hier te rijden: eindeloze, rechte wegen waar het einde niet wordt gezien en meestal woestijnlandschappen, die het rijden een genot voor alle zintuigen maken.
Een reis waarvan we dachten dat het heel moeilijk en lang zou worden en die toch perfect is verlopen en we hebben er erg van genoten.

Weg naar Lazy Motel hotel in de buurt van Yellowstone

In een van de stops die we maken in de weg van Reno naar Yellowstone We belden de luchthaven van San Francisco en het West Yellowstone-hotel, waar we de komende dagen zullen verblijven, om te bevestigen dat we die koffer die nacht zullen hebben.
Vanaf het vliegveld bevestigen ze dat dit zo zal zijn, dus doen we dit laatste deel van de reis met de glimlach die ons de kennis geeft dat we het incident zijn geweest.

Meer praktische informatie om uw reis naar de Verenigde Staten voor te bereiden

- 10 essentiële tips voor reizen naar de Verenigde Staten
- De beste reisverzekering voor de Verenigde Staten

We zijn aangekomen bij het Lazy G Motel hotel in West Yellowstone, minder dan 5 minuten van die deur om 9 uur. Het is al een gesloten nacht en er wordt bijna niets onderscheiden, wat we zien en opmerken is de sneeuw die zich in de auto's heeft opgehoopt en de kou die het is.
De hoteleigenaar vertelt ons dat ze is gebeld San Francisco luchthaven zeggend dat de koffer de volgende dag zal aankomen, en hoewel ik een kleine opvlieger neem, wil ik niet dat ik deze dagen bitter word in Yellowstone, dus ik zal me klaarmaken met wat Roger-kleding, een lange sok en een zeker shirt dat ik kan gebruiken .
Gelukkig droegen we ze op de anoraks om overbelasting van de koffers te voorkomen.
Op dit moment willen we gewoon gaan liggen en rusten, dit keer in een bed, om onszelf op te laden met energieën om morgen te beginnen met het bezoek aan de ongelooflijke Yellowstone Park.

Hotel Lazy Motel in de buurt van Yellowstone

We gaan na 10 uur 's nachts naar bed, morgen wacht ons een van de meest complete dagen op een bezoek aan een van de beroemdste parken ter wereld.
We hebben 3 dagen om het grondig te verkennen.

Dag 3