Nationaal park Grand Teton en Jackson Hole

Dag 6: YELLOWSTONE - GROOT TETÓN NATIONAAL PARK - JACKSON GAT - ZOUTSTAD

Woensdag 14 oktober 2009

Vandaag zijn we begonnen met de dag zoals we die sinds onze reis naar het westen van de VS zijn begonnen. We hebben besloten om te ontbijten in de huurauto in de Verenigde Staten, omdat we tijd wilden doorbrengen om op een redelijk tijdstip aan te komen in ons Motel 6 in Lehi, voorbij Salt Lake City, de plek waar we vandaag zullen verblijven.
Het eerste idee toen we begonnen met het voorbereiden van deze reis was om er een dag aan te wijden Nationaal park Grand Teton, hoewel het uiteindelijk vanwege tijdgebrek onmogelijk was, dus hebben we besloten om slechts enkele uren na het oversteken door te brengen Yellowstone, het gebied van geisers naderen waar we gisteren waren, tot de Noordelijke ingang van het Grand Teton National Park.

Nationaal park Grand Teton

We moeten zeggen dat dit park indrukwekkend is, vooral het berggebied met het meer aan zijn voeten en dat we missen dat we niet een beetje meer hebben geknepen met de planning om een ​​paar uur meer te hebben doorgebracht dan niet alleen om het over te steken om er te komen naar Jackson hole.

de Grand Teton National Park is een van de meest karakteristieke plaatsen in de Rocky Mountains, een keten van bergen en gletsjers waarbij de maximale hoogte van zijn toppen 4200 meter is.
Een eindeloze vallei die zich uitstrekt onder deze natuurlijke muur waar we een veelvoud aan wilde dieren kunnen ontmoeten, waar de geest van het Oude Westen blijft regeren.

Nationaal park Grand Teton

Het is waar dat ons idee alleen was om het over te steken, maar uiteindelijk, met de aangename indruk die we hebben, besteden we een paar uur meer dan we aanvankelijk hadden berekend. Zoals onze gids zegt "Yellowstone binnenkomen via Grand Teton National Park, is als het paradijs binnenkomen via Eden", hoewel we het andersom hebben gedaan.

Na het genieten als kinderen met de landschappen van Nationaal park Grand Teton en meer foto's maken dan op de camerakaart passen, meer hebben we ingesteld voor onze volgende stop van de dag, Jackson hole.

Rond 1 uur hebben we bereikt Jackson hole, een ongelooflijke stad, vol met kunstgalerijen, restaurants, bars en winkels, in de stijl van oud Amerikaans westen.

Jackson hole

Jakson Hole strekt zich uit aan de voet van hoge bergen, op de bodem van een beschermde vallei, waar de Snake River agressiviteit verliest.
Een van de meest representatieve gebieden van de stad is Stadsplein, het plein in het centrum van de stad dat toegankelijk is door hieronder te passeren bogen gevormd door damherten en wapitis.

Maar wees niet bang, ze zijn niet de overblijfselen van een slachtpartij los. De herten vallen normaal gesproken van het gewei in de herfst en je hebt al afgeleid waar sommigen van hen worden geplaatst, toch?

Stadsplein in Jackson Hole

Na een wandeling door het centrum van de stad, gingen we naar een Mexicaans restaurant dat door de gids werd aanbevolen, De Merry Biggetjes Mexicaanse Grill waar we genoeg hebben gehad tot we het niet meer kunnen

Jackson hole

Na een salontafel, om het eten een beetje te laten zakken, hebben we door enkele straten van de stad gelopen Jackson hole, het maken van enkele foto's van de meest karakteristieke locaties in het centrum van deze stad die uit een westerse film lijken te zijn genomen.

Meer praktische informatie om uw reis naar de Verenigde Staten voor te bereiden

- 10 essentiële tips voor reizen naar de Verenigde Staten
- De beste reisverzekering voor de Verenigde Staten

Jackson hole

En hier hebben we voor het eerst de beroemde gezien vlaggen om de weg over te steken van degenen die we zoveel hadden gelezen en die alle bestuurders duidelijk maken dat de weg wordt overgestoken en zo ongelukken voorkomen.

Rond 4 uur 's middags zijn we op weg gegaan Salt Lake City, de volgende stop van de reis, waar we nog 5 uur te gaan hebben.
We moeten denken dat we de omgekeerde weg afleggen van wat we de eerste dag deden toen we van San Francisco naar Yellowstone gingen, hoewel we dit keer doen met haltes en andere plaatsen.
Bij aankomst in Salt Lake City besloten we niet binnen te gaan, omdat het verkeer erg dicht was en we redelijk eerlijk waren.
Vanavond willen we rusten, dat morgen om 5 uur 's ochtends speelt, met een zeer interessante dag.
Naarmate we dichter bij Salt Lake City komen, kunnen we niet stoppen met het bewonderen van de lucht. Het is zonsondergang en vanuit de verte naar de bergen kijken en het aantal vliegtuigen op weg naar de luchthaven zorgt ervoor dat je wilt stoppen en hier een paar uur wilt blijven wachten tot de nacht arriveert.
We kwamen om 10 uur aan in ons Motel 6 Lehi en de waarheid is dat het ons een goede indruk heeft gegeven, de kamers zijn groter dan we hadden verwacht en het is erg schoon.
Het is de perfecte accommodatie, erg film, midden op de weg en dus in staat zijn om de stad niet te betreden, met die parkeerplaatsen voor de kamers.
Nu is het tijd om te rusten dat we morgen een lange reisdag hebben om naar Arches te gaan, nog een van de sterke punten van deze reis door de westelijke Verenigde Staten.
Hoewel we je niet zullen misleiden, is het moeilijk om geen van de bezoeken die we tegenwoordig hebben 'sterk punt' te noemen.

Dag 7