Nieuw Zeeland

Dag 14: Ferry van Wellington naar Picton in Nieuw-Zeeland - Queen Charlotte Drive - Nelson - Murchinson Vandaag beginnen we de dag met de ferry van Wellington naar Picton, waarmee we de reis over zee maken die ons scheidt van het Zuidereiland en waarmee De route op het Noordereiland eindigt van deze reis naar Nieuw-Zeeland, die ons bijna twee weken lang zoveel ongelooflijke opmerkingen heeft gegeven.

Lees Verder

Dag 13: Mount Taranaki en Wellington op één dag bezoeken Mount Taranaki en Wellington op één dag bezoeken was het idee dat we hadden voor de reis van vandaag naar Nieuw-Zeeland, maar niets is minder waar, althans voor nu . En het is dat na het weer dat we gisteren hadden op het laatste moment, toen we klaar waren met de route door de plaatsen om te zien op de Forgotten World Highway, de lucht nog steeds volledig bedekt en bedreigend is, waardoor Mount Taranaki niet eens meer gluurde sinds we zijn aangekomen

Dag 12: Tongariro - Plaatsen om te zien op de Forgotten World Highway: Taumurunui - Moki Tunnel, Whangamomona, Pohokura Saddle, Strathmore Saddle, Makahu Tunnel - Taranaki Een route door de plaatsen om te zien op de Forgotten World Highway is om die we vandaag zullen wijden, voordat we naar de berg Taranaki gaan, waar we de nacht zullen doorbrengen.

Dag 10: Plaatsen om te zien in Lake Taupo: Huka Falls, Craters of the Moon - Tongariro Een rondleiding door de plaatsen om te zien in Lake Taupo is het plan dat we vandaag hebben na een dag van de meest complete gisteren , wat ons ertoe bracht om Hobbiton te bezoeken en de Waitomo Caves te bezoeken, twee van de meest essentiële plekken om te zien in Nieuw-Zeeland.

Lees Verder

Dag 11: Tongariro Alpine Crossing Trekking in Nieuw-Zeeland De Tongariro Alpine Crossing Trekking in Nieuw-Zeeland was een van de belangrijkste redenen voor deze reis naar Nieuw-Zeeland in 36 dagen en eindelijk is de dag aangebroken waarop we deze ongelooflijke plek zullen kennen, beschouwd als door velen als de mooiste dagtrekking ter wereld.

Dag 7: Wat te zien op het schiereiland Coromandel: Coromandel, Waiau Kauri Grove, Cathedral Cove, Hot Water Beach - Rotorua Vandaag begint de route door de bezienswaardigheden op het schiereiland Coromandel, een bezoek aan de stad Coromandel, de Waiau Kauri Grove , Cathedral Cove en Hot Water Beach, waaraan we de hele dag zullen toewijden, ga naar Rotorua, de volgende fase van deze reis naar Nieuw-Zeeland.

Dag 8: Plaatsen om te zien in Rotorua: Wai-O-Tapu, Waimangu - Matamata (Hobbiton) Een route door de plaatsen om te zien in Rotorua is het doel van vandaag, na gisteren genoten we van een onvergetelijke dag wetende wat van de essentiële plaatsen om te zien op het schiereiland Coromandel, zoals Cathedral Cove.

Lees Verder

Dag 6: Kauro Coast Top 10 Holiday Park - Bayly's Beach - Hoe naar het schiereiland Coromandel te gaan: Thames Naar het schiereiland Coromandel, een van de must-see plekken in Nieuw-Zeeland, is ons doel vandaag, na de Gisteren hebben we het iets meer dan normaal uitgebreid, waarbij we de route voltooiden door de plaatsen in Northland die we hadden gemarkeerd voor die dag van de reis naar Nieuw-Zeeland.

Dag 3: Wat te zien in Auckland op één dag: Mount Eden, Wynyard Quater, Viaduct Harbour, St. Patrick's Cathedral, Sky Tower Wat te zien in Auckland op een dag, zal ons plan zijn vandaag na het ophalen van onze Jucy-camper in Nieuw-Zeeland, waarmee we 33 dagen door de White Cloud Country zullen reizen.

Dag 5: Cabo Reinga - Wat te zien in Northland: Te Paki Giant Dunes - 90 mijl strand - Kauri Coast: Waipoua Forest - Kauro Coast Top 10 Holiday Park Wat te zien in Northland is de vraag die we onszelf stelden toen we besloten om dit deel van Het Noordereiland van Nieuw-Zeeland, na een bezoek aan Cape Reinga, het meest noordelijke punt van het Cloudland.

Lees Verder

Dag 4: Auckland - Kawakawa - Bay of Islands (Paihia) - Bezoek aan Cape Reinga Vandaag is een bezoek aan Cape Reinga ons doel, waarmee we ook kunnen zeggen dat we de route door het Noordereiland Nieuw-Zeeland zijn begonnen. De ochtend begint een beetje ruw en het is dat hoewel we gisteren na het maken van de route door de plaatsen om te zien in Auckland in één dag, we dachten dat de jetlag ons niet had beïnvloed, ze slechts enkele uren moesten doorbrengen om te zien dat dit niet helemaal goed.

Dag 2: Een Jucy-camper huren in Nieuw-Zeeland Een Jucy-camper huren in Nieuw-Zeeland is waar we het in dit bericht over zullen hebben, omdat dit een van de vragen is die u ons het meest hebt gesteld na het maken van de reis naar Nieuw-Zeeland in 36 dagen. Het eerste wat we na onze ervaring willen benadrukken, is hoe ongelooflijk deze reis is geweest en hoe noodzakelijk het is geweest om een ​​camper te hebben om ten volle van Nieuw-Zeeland te genieten.

Dag 1: Lloret de Mar - Barcelona Airport - Vlucht naar Nieuw-Zeeland Met een vlucht naar Nieuw-Zeeland begint vandaag en hoe kan het ook anders, ook de zenuwen van een nieuwe reis en meer bij deze gelegenheid, die niet begint Het is er een. Vandaag beginnen we aan de reis naar Nieuw-Zeeland, waardoor we een van de landen zullen leren kennen waar we het meest op wilden stappen en ook een nieuw continent, dat we tot vandaag niet hadden kunnen weten.

Lees Verder

Deze lijst met de beste plaatsen om te zien in Nieuw-Zeeland, zal je helpen je reis voor te bereiden naar een land waar je de natuur in zijn puurste staat zult zien en genieten van ongelooflijke landschappen, waarvan we zeker zijn dat je er sprakeloos van wordt. Na onze ervaring kunnen we zeggen dat de beste manier om de twee eilanden die Nieuw-Zeeland vormen te verkennen, het huren van een camper is, zodat u de vrijheid heeft om te stoppen waar en wanneer u maar wilt.

Deze reis naar Nieuw-Zeeland in 36 dagen neemt ons mee naar het White Cloud Country en betreedt een van de meest ongelooflijke bestemmingen en gedroomd door reizigers. Nieuw-klein heeft een bevolking van iets meer dan vier miljoen inwoners, iets dat het ook een dunbevolkt land maakt, waar de grootste aantrekkingskracht ligt op de diversiteit aan landschappen die het heeft, die elke reis naar Nieuw-Zeeland maken , op een uniek en onvergetelijk moment.

Nieuw Zeeland in camper. Dit is ongetwijfeld een van de reizen die we het meest wilden doen en die meer tijd in ons hoofd hadden. Misschien net zoveel jaren als we hebben gereisd, en dat het eindelijk tijd is om op te treden. Bovendien is deze reis naar Nieuw-Zeeland gepland om te reizen in een huis op wielen, iets waarvan we zeker weten dat het ons ten volle zal laten genieten van dit ongelooflijke land, waardoor we de vrijheid krijgen van schema's en bewegingen die we geloven dat zo noodzakelijk zijn in een land als Nieuw Zeeland.