Tour de Big Sur van San Francisco naar Los Angeles

Dag 22: SAN FRANCISCO - LOS ÁNGELES (Touring the Big Sur)

Vrijdag 30 oktober 2009

Vandaag verlaten we het Grant Hotel in San Francisco vroeg omdat we willen tour de Big Sur van San Francisco naar Los Angeles, of wat hetzelfde is, Californië in zijn puurste vorm.
We hebben een redelijk bewolkte dag, dus sommige stopplaatsen die we op deze route willen maken, maken ze vrij veel tijd, zonder veel tijd door te brengen, omdat het uitzicht vrij slecht is.

We doen ongeveer 150 kilometer verderop Pacific Coast Highway (ook wel Cabrillo Highway genoemd op deze sectie of Highway 1), hoewel we het Highway 1 noemen.
onze Eerste stop bij de Big Sur is op een strand van Monterrey, vol vogels en mensen die hun hond op het strand uitlaten.

Monterrey strand

Monterey Beach

Het is een weg die in perfecte staat is, maar zeer scherpe bochten en zeer steile heuvels heeft waardoor je niet heel snel kunt gaan. Hiermee kunt u genieten van een ongelooflijk uitzicht op de kliffen die we reizen.

Tour de Big Sur van San Francisco naar Los Angeles

Grote sur

Halverwege stoppen we om te eten en al snel naderen veel hongerige eekhoorns ons.

Na deze stop om een ​​geïmproviseerde picknick te maken, komen we aan op een strand vol zeeleeuwen voor de zuidelijke kust van Californië.

Zeeleeuwen

Strand vol zeeleeuwen

Zeeleeuwen in de Big Sur

Dat moet gezegd worden tour de Big Sur van San Francisco naar Los Angeles Het kan perfect op één dag worden uitgevoerd, inclusief voldoende tussenstops op tussenliggende punten om foto's te maken en van het landschap te genieten.

Grote sur

Uiteindelijk met zoveel stop, stellen we onze aankomst in Los Angeles uit, maar we denken niet teveel na. We komen eraan !!
Na een flink aantal uren daarna tour de Big Sur van San Francisco naar Los Angeles kwamen we aan in Los Angeles om de enorme rijstroken en enorme afstanden met de auto binnen te rijden. Dit is tenminste de eerste indruk die we hebben van onze toegang tot de stad.
Hoewel we gaan met een beetje angst om hier te rijden, hebben we geen probleem om ons hotel, het Motel 6 Hollywood, in het hart van Walk of Fame in Los Angeles.
We laten onze huurauto in de Verenigde Staten achter op een nabijgelegen parkeerplaats, want die van jou is compleet, we checken in en hoewel we behoorlijk moe zijn, willen we een beetje de buurt verkennen, dus gaan we naar de Paseo de la Fama, een van de gebieden meest beroemd in de stad.

Meer praktische informatie om uw reis naar Los Angeles voor te bereiden

- De 5 beste tours en excursies in Los Angeles
- 50 dingen om te zien en te doen in Los Angeles
- 10 essentiële plaatsen om te bezoeken in Los Angeles
- 10 essentiële tips voor reizen naar de Verenigde Staten

Angst !! Dat is mijn eerste indruk en ik had niet gedacht dat het Halloweenavond was !! Op straat is er geen ruimte voor een ziel en ik geloof dat wij de enigen zijn die zonder masker gaan We vonden veel politie en een beetje raar gevoel. Ik interpreteer dat misschien vanwege de vermommingen van mensen, maar ik heb iets onzeker gevonden.
Ik denk dat het doorbrengen van zoveel dagen in de nationale parken, te midden van zoveel natuur, een stempel heeft gedrukt op mijn gevoelens en nu ik zoveel mensen samen zie voel ik me misplaatst.
Maar we geven niet op en lopen de Walk of Fame, als we kunnen, onszelf hol maken onder mensen.

Boek door reizigers de best beoordeelde tours en excursies in Los Angeles in het Spaans:

- Hollywood Warner Bros. Studios Tour
- Rondleiding door de beroemde filmsets en series van Universal Studios
- Volledige tour door Los Angeles
- Tour langs de beste stranden in Californië
- Toeristenbus van Los Angeles

- Meer excursies en rondleidingen hier

Uiteindelijk hebben we besloten dat het het beste is om op een terras te zitten om een ​​kopje koffie te drinken en de sfeer te zien vanaf "de tribunes".
Na 9 uur 's avonds eten we in een restaurant in de buurt van het hotel en rond 11 uur gaan we slapen, wat vandaag de meest complete dag is geweest op deze reis langs de westkust van de Verenigde Staten.

Dag 23
LOS ANGELES (SANTA MÓNICA, VENETIË STRAND, RODEO DRIVE, BEBERLY HILLS, STAPLES CENTRE)